NOVELA ZÁKONÍKU PRÁCE - AKTUÁLNÍ NABÍDKA KURZŮ zaměřených na novelizaci ZDE!
To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryO násAktualityČasopis Ad remKontakty 736 216 375, 517 333 699 PO - PÁ: 8:00 - 14:30 hod. prihlasky@tsmvyskov.cz

Profesionální prodejní dovednosti

Termín Místo Cena (vč. DPH)
Všechny termíny jsou ukončeny

Popis kurzu

Určeno:
Začínajícím i zkušeným obchodním zástupcům a prodejcům, obchodním manažerům, kteří si chtějí ověřit správnost svých postupů a najít další možnosti ke zlepšení, a všem, kteří přicházejí do osobního styku se zákazníky.
Cíle školení:
Naučit se  účinné a praktické metody prodeje. Pochopit efektivní postup v jednotlivých etapách obchodního jednání. Osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, na vysoké úrovni prezentovat své zboží nebo služby.
Obsah školení:
  • Zásady efektivní komunikace
  • Nové trendy v obchodování
  • Naslouchání  - co a proč je dobré si pamatovat
  • Komunikační šumy
  • Brzdy a ztráty při komunikaci
  • Umění empatie  - klíč k ovládání taktu
  • Řeč těla - zdokonalení neverbálního projevu
  • Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
  • Komunikační dovednosti jako stěžejní nástroj obchodníka – aneb není důležité CO říkám, ale JAK a ČÍM hovořím
  • Pozor na  některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
  • Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
  • Některé stěžejní neverbální znaky a jejich vysvětlení
  • Základy obchodního jednání
  • 6 etap obchodního jednání
  • Příprava na jednání – dobrá příprava = polovina úspěchu
  • Tipování zákazníka
  • Sběr materiálů o novém a stávajícím klientovi
  • Získej zákazníka v prvních 5 větách
  • První kontakt u nového zákazníka – nač si dát pozor
  • Kupní signály zákazníka
  • Co to je prodejní argument - prodávejte užitek
  • Tipy k jednání o ceně
  • Techniky podporující uzavření jednání – salámová technika, kývající pes, strategie ticha…
  • Péče o klienta – na co nesmím zapomenout
  • Zpětná vazba z návštěvy zákazníka – co, proč, kam a jak si zapisovat
  • Reflexe celého tréninku

Bonusy společnosti TSM (prezenční semináře)

  • Na každém kurzu myslíme na Vaši pohodu (dostanete od nás tašku a v ní najdete podklady ke kurzu, psací potřeby a blok, naše propagační materiály a drobnosti)
  • Věrnostní systém (vážíme si počtu Vašich účastí na našich kurzech, slavíme s Vámi Vánoce i výročí vzniku naší společnosti a v průběhu roku pořádáme různé věrnostní akce)
  • Máme vlastní vzdělávací centra v Brně a v Praze a v těchto centrech Vám nabídneme i vynikající neomezené občerstvení (včetně ovoce) a výbornou kávu v libovolném množství.
  • Na každém kurzu automaticky získáváte písemný materiál.
  • U seminářů, kde je v ceně kurzovného zahrnut i oběd - možnost výběru vegetariánského oběda.
  • Jsme na trhu vzdělávání už 30 let.
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.

Mgr. Klára Kadétová, Ph.D. působí jako dlouholetá lektorka seminářů zaměřených na soft skills, přičemž se specializuje na manažerské, obchodní a komunikační dovednosti, ve kterých má i bohaté praktické zkušenosti. Školení se snaží vést především prakticky, využívá celou řadu interaktivních a zábavných metod. Jedná se o různé hry, energetická cvičení, příkladové studie s postupným poutavým odhalováním správných principů aj. Lektorské činnosti se věnuje od roku 1997, ať už v rámci otevřených seminářů pro veřejnost nebo v rámci firemních školení vytvořených zákazníkům přímo na míru.

Zobrazit kurzy

Tisk