Vážení a milí klienti, na Vašem zdraví nám záleží, a proto Vám po celou dobu vyhlášeného nouzového stavu PŘINÁŠÍME ONLINE KURZY! Sledujte prosím naši nabídku, která se bude rozrůstat. Stejně tak se můžete registrovat k odběru newsletteru pro online kurzy. Kurzy prezenční jsou až do 30 4. 2020 zrušeny. Děkujeme za pochopení.
To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryO násAktualityČasopis Ad remKontakty volejte prosím dočasně pouze na tel.: +420 736 216 375 prihlasky@tsmvyskov.cz

Klíčové dovednosti profesionální asistentky

Termín Místo Cena (vč. DPH)
Všechny termíny jsou ukončeny

Popis kurzu

Cíle semináře:
• rozvíjet klíčové dovednosti potřebné pro práci asistentky
• zvyšovat profesionalitu vlastního jednání ve standardních i specifických situacích
• prostřednictvím zpětné vazby získat představu o vlastních silných a slabých stránkách
• trénovat vybrané dovednosti v modelových situacích
Obsah:
Úvod semináře organizační moment, představení lektora, způsobů práce, představení účastníků, časový plán, úvodní moderace vstupního očekávání
1. Postavení a role asistentky
• komplex činností na asistentské pozici
• vymezení klíčových kompetencí (předpokladů)
• definování vlastních silných/slabých stránek
2. Efektivní komunikace
• osobní image a profesionalita projevu
• význam komunikace v práci asistentky
• principy efektivní komunikace, zpětná vazba
• věcná a vztahová rovina sdělení
• umění diplomacie a přesvědčivé komunikace
• komunikační typy – projevy, úskalí a strategie jednání s nimi
3. Zvládání obtížných situací v jednání a komunikaci
• zásady asertivní komunikace, vybrané asertivní techniky
• možné reakce na námitky, stížnosti a reklamace
• obrana proti nátlaku a manipulaci
• zvládání slovních útoků a agresivity; prevence konfliktů
• trénink jednání v modelových situacích
4. Telefonování
• specifika telefonické komunikace
• formulace sdělení v telefonické komunikaci
• aktivní a pasivní telefonování (příjem telefonátu, sjednání schůzky aj.)
• praktický nácvik telefonování v modelových situacích
5. Organizace práce
• kategorie a charakteristika činností; režim dne
• time management a jeho principy, principy plánování
• stanovování priorit, rozhodování
• vyladění práce asistentky, nadřízeného a týmu
• časové ztráty a možnosti jejich omezování
• sdělování informací při „předávání úkolů dolů“
6. Obchodní korespondence
• formulace sdělení
• pravidla pro elektronickou komunikaci (e-mail, fax)
• přizpůsobování zprávy adresátovi a situaci
• pravidla komunikace ve standardních situacích (fakturace, práce se smlouvami, úprava obchodních dokumentů)
• práce s důvěrnými písemnostmi a osobními materiály
7. Etiketa v práci asistentky
• základní pravidla společenského chování
• přijímání návštěv a péče o ně
• asistentka jako reprezentantka mateřské společnosti
• rozbor modelových situací
8. Duševní hygiena
• význam relaxace a zvyšování odolnosti proti stresu
• reaktivní/proaktivní přístup a jeho charakteristika
• posilování pozitivního myšlení a sebedůvěry
Závěr semináře zpětná vazba, vyhodnocení.

Bonusy společnosti TSM (prezenční semináře)

  • Na každém kurzu myslíme na Vaši pohodu (dostanete od nás tašku a v ní najdete podklady ke kurzu, psací potřeby a blok, naše propagační materiály a drobnosti)
  • Věrnostní systém (vážíme si počtu Vašich účastí na našich kurzech, slavíme s Vámi Vánoce i výročí vzniku naší společnosti a v průběhu roku pořádáme různé věrnostní akce)
  • Vlastní vzdělávací centra v Brně a v Praze s vynikajícím občerstvením (včetně ovoce) a výbornou kávou.
  • Na každém kurzu automaticky získáváte písemný materiál.
  • U seminářů, kde je v ceně kurzovného zahrnut i oběd - možnost výběru vegetariánského oběda.
  • Jsme na trhu vzdělávání už 30 let.
Mgr. Ing. Ivana VODOVÁ

Vystudovala obor andragogika se zaměřením na vzdělávání dospělých na Univerzitě Palackého v Olomouci a podnikovou ekonomiku na VVŠ PV ve Vyškově.

Během své praxe působila převážně jako manažerka obchodu a vedoucí obchodního týmu.  

Od roku 2000 se aktivně věnuje lektorské činnosti a poradenství v oblasti manažerských, obchodních a komunikačních dovedností. Má také bohaté zkušenosti s koučováním a vedením outdoorových tréninků. 

Při vedení seminářů preferuje partnerský přístup a aktivní metody práce s důrazem na trénink a praktické využití získaných znalostí a dovedností. Je zastáncem zážitkového učení – „škola hrou“.

Zobrazit kurzy

Tisk