Vážení a milí klienti, s ohledem na stávající vládní opatření realizujeme i nadále pouze WEBINÁŘE. Provoz kanceláře je mírně omezen, velmi děkujeme za pochopení a podporu.
To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryO násAktualityČasopis Ad remKontaktyWEBINÁŘE (on-line kurzy) 736 216 375, 517 333 699 gottwaldova@tsmvyskov.cz

Manažerské pohovory a hodnocení zaměstnanců - online kurz

Termín Místo Cena (vč. DPH)
31.5.2021 09:00 - 14:30

on-line kurzy

WEBINÁŘE on-line kurzy
1 990 Kč(e-osvědčení, materiál k semináři) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

Častým problémem hodnotících pohovorů je, že jsou formální, soustřeďují se na vyplnění předepsaného formuláře a často zaměstnance více rozladí, než motivují k vyšším výkonům. Mnoho manažerů, kteří dělají hodnotící pohovory jsou skvělými odborníky ve svém oboru, ale měli málo příležitostí si vyzkoušet, jak takový hodnotící pohovor udělat správně.
Určeno pro:
Vedoucí pracovníky, manažery , team leadery a pro všechny, kteří mají zájem se zlepšit v hodnocení a motivaci svých podřízených.
Cíle školení:
- Osvojit si principy vedení hodnotícího pohovoru
- Poskytnout účastníkům informace o smyslu a přínosech systému hodnocení zaměstnanců.
- Vysvětlit, co a jak hodnotit, co a jak připravit.
- Uvědomit si důležitost hodnocení a efektivního předání hodnocenému
- Umět uplatnit strategie pozitivního řízení a motivace.
- Seznámit s moderními, aktuálně používanými modely hodnocení.
Obsah semináře:
  • Co rozhoduje o úspěchu při rozhovorech manažera s podřízenými?
  • Chvála a kritika
  • Pochvala jako nástroj motivace
  • Pozitivní zpětná vazba
  • Deset obtížných typů pro vytýkací rozhovory
  • Předpoklady úspěchu při vedení rozhovorů s podřízenými.
  • Hodnotící pohovor jako nástroj vedení
  • Struktura hodnotícího rozhovoru
  • Příprava a správné vedení hodnotícího pohovoru.
  • Význam hodnotících rozhovorů a jejich zvláštnosti.
  • Na co musíme dbát při hodnocení spolupracovníků
  • Stěžejní předpoklady úspěchu při vedení hodnotících rozhovorů
  • Význam a motivace hodnocení
  • Zásady pro organizaci a vedení hodnotících rozhovorů
  • Umíte motivovat sám sebe?
  • Něco pro inspiraci - konkrétní příklady hodnotících dotazníků v odlišných firmách (soukromá, státní, neziskovka apod.)
  • Diskuse, dotazy

UPOZORNĚNÍ:
Školení je nutné mít uhrazeno nejpozději den před konáním kurzu.
Po úhradě školení obdržíte přístupové údaje, kterými se budete moci ke kurzu připojit.
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.

Mgr. Klára Kadétová, Ph.D. působí jako dlouholetá lektorka seminářů zaměřených na soft skills, přičemž se specializuje na manažerské, obchodní a komunikační dovednosti, ve kterých má i bohaté praktické zkušenosti. Školení se snaží vést především prakticky, využívá celou řadu interaktivních a zábavných metod. Jedná se o různé hry, energetická cvičení, příkladové studie s postupným poutavým odhalováním správných principů aj. Lektorské činnosti se věnuje od roku 1997, ať už v rámci otevřených seminářů pro veřejnost nebo v rámci firemních školení vytvořených zákazníkům přímo na míru.

Zobrazit kurzy

Tisk