To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryO násAktualityČasopis Ad remKontaktyWEBINÁŘE (on-line kurzy) 736 216 375, 517 333 699 prihlasky@tsmvyskov.cz

Trénink obchodních dovedností - online kurz

Termín Místo Cena (vč. DPH)
15.12.2021 09:30 - 15:00

online kurz

WEBINÁŘE online kurz
1 990 Kč(e-osvědčení, materiál k semináři) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

Cíle školení:
Zdokonalit principy profesionálního prodeje, osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, efektivně prezentovat své zboží nebo služby.
Určeno:
Vedoucím prodejních týmů, obchodním zástupcům, prodejcům, pracovníkům obchodních úseků a servisních oddělení a dále všem, kteří přicházejí do osobního styku s obchodními partnery nebo jsou jinak zaměřeni na obchodní činnost či komunikaci s klienty a tuto činnost již nějaký čas vykonávají.
Obsah:
  • Zásady efektivní komunikace
  • Nové trendy v obchodování
  • Naslouchání - co a proč je dobré si pamatovat
  • Brzdy a ztráty při komunikaci
  • Umění empatie - klíč k ovládání taktu
  • Řeč těla - zdokonalení neverbálního projevu
  • Komunikační dovednosti jako stěžejní nástroj obchodníka – aneb není důležité CO říkám, ale JAK a ČÍM hovořím
  • Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
  • Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
  • Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
  • Některé stěžejní neverbální znaky a jejich vysvětlení
  • Základy obchodního jednání
  • 6 etap obchodního jednání
  • Příprava na jednání – dobrá příprava = polovina úspěchu
  • Akvizice nových klientů
  • Tipování zákazníka
  • První kontakt u nového zákazníka – nač si dát pozor
  • Rozpoznání kupních signálů
  • Co to je prodejní argument - prodávejte užitek
  • Tipy k jednání o ceně
  • Techniky uzavření obchodu – řeknete si o to
  • Techniky podporující uzavření jednání – salámová technika, kývající pes, strategie ticha…
  • Follow up - aktivita v dalším postupu práce se zákazníkem
  • Péče o klienta – na co nesmím zapomenout
  • Zpětná vazba z návštěvy zákazníka – co, proč, kam a jak si zapisovat
  • Reflexe celého tréninku

UPOZORNĚNÍ:
Školení je nutné mít uhrazeno nejpozději den před konáním kurzu.
Po úhradě školení obdržíte přístupové údaje, kterými se budete moci ke kurzu připojit.
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.

Mgr. Klára Kadétová, Ph.D. působí jako dlouholetá lektorka seminářů zaměřených na soft skills, přičemž se specializuje na manažerské, obchodní a komunikační dovednosti, ve kterých má i bohaté praktické zkušenosti. Školení se snaží vést především prakticky, využívá celou řadu interaktivních a zábavných metod. Jedná se o různé hry, energetická cvičení, příkladové studie s postupným poutavým odhalováním správných principů aj. Lektorské činnosti se věnuje od roku 1997, ať už v rámci otevřených seminářů pro veřejnost nebo v rámci firemních školení vytvořených zákazníkům přímo na míru.

Zobrazit kurzy

Tisk