To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryO násAktualityČasopis Ad remKontaktyWEBINÁŘE (on-line kurzy) 736 216 375, 517 333 699 prihlasky@tsmvyskov.cz

JAK VYTVOŘIT FIREMNÍ VIZI A ZAPÁLIT PRO NI VŠECHNY LIDI? - online kurz

Termín Místo Cena (vč. DPH)
15.9.2021 09:00 - 12:00

online kurz

WEBINÁŘE online kurz
1 590 Kč(e-osvědčení, materiál k semináři) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

Chcete-li se stát ještě úspěšnější firmou, potřebujete lidi spojit a nadchnout společným cílem. Ne takovým, který je vágní a dobrý tak akorát pro výroční zprávy. "Staneme se nejlepším dodavatelem pro naše věrné zákazníky, s širokým porfóliem inovativních produktů a vynikajícím servisem.“ Takových už tady bylo. Potřebujete vizi, která bude opravdová, vzrušující a měřitelná. Ale to ještě nestačí. Dlouhodobý cíl je nutné rozporcovat do střednědových a ročních cílů, strategií a rozložit je mezi jednotlivé týmy. Ukážu vám, jak na to šly firmy, kterým jsme pomohli stát se Úspěšnějšími díky lidem.

Vize je světlem na konci tunelu, dodává lidem klid na práci, posiluje důvěru v řídící tým, zvyšuje výkonnost lidí a tím i celé firmy. Pokud se uchopí správně...
Naučíte se:
- Jak vytvořit opravdový, vzrušující a měřitelný dlouhodobý cíl (vizi)
- Co udělat pro to, aby se vize začala realizovat v každodenním životě firmy
- Jak si získat pro její naplnění většinu lidí ve firmě


UPOZORNĚNÍ:
Školení je nutné mít uhrazeno nejpozději den před konáním kurzu.
Po úhradě školení obdržíte přístupové údaje, kterými se budete moci ke kurzu připojit.
Petr HOVORKA

Petr si svou cestu k management consultingu prošlapával 20 let. Začal podnikat v devatenácti, 13 let vedl a spoluvlastnil kalendářové nakladatelství Helma 365, spoluzaložil agenturu BrandBakers, ze které se stal lídr na poli Employer Brandingu v ČR. 
V BrandBakers Advisory koordinuje tým a současně funguje jako „jestřábí oko“, které sleduje dopady práce týmu na úspěšnost a spokojenost klientů. Petrovou parketou je navigování řídících týmů při tvorbě celostních strategií a budování firemní kultury. 
Jeho závislostí je neustále objevování: nových dovedností, míst na zemi či odrůd vinné révy.

Zobrazit kurzy

Tisk