V době od 25. 9. do 29. 9. 2023 provozní doba od 8 do 14 hodin. Děkujeme za Vaši přízeň.
To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryAktualityČasopis Ad remKontaktyWEBINÁŘE (on-line kurzy) 736 216 375, 517 333 699 prihlasky@tsmvyskov.cz

Velká novela zákoníku práce 2023 - online kurz

Termín Místo Cena (vč. DPH)
4.10.2023 09:00 - 12:30

on-line kurzy

WEBINÁŘE on-line kurzy
2 400 Kč(e-osvědčení, materiál k semináři) (vč. DPH) Přihlásit se
16.10.2023 09:00 - 12:30

webinář

WEBINÁŘE webinář
2 400 Kč(e-osvědčení, materiál k semináři) (vč. DPH) Přihlásit se
16.10.2023 13:15 - 16:45

on-line kurzy

WEBINÁŘE on-line kurzy
2 400 Kč(e-osvědčení, materiál k semináři) (vč. DPH) Přihlásit se
18.10.2023 09:00 - 12:30

webinář

WEBINÁŘE webinář
2 400 Kč(e-osvědčení, materiál k semináři) (vč. DPH) Přihlásit se
18.10.2023 13:15 - 16:45

online kurz

WEBINÁŘE online kurz
2 400 Kč(e-osvědčení, materiál k semináři) (vč. DPH) Přihlásit se
29.11.2023 09:00 - 12:30

on-line kurzy

WEBINÁŘE on-line kurzy
2 400 Kč(e-osvědčení, materiál k semináři) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

V rámci školení Vás provedeme stávající právní úpravou a připravovanou novelou zákoníku práce. Vysvětlíme si jednotlivé změny, které novelizace přináší, srovnáním právních úprav pro lepší pochopení změn.

Lektor klade důraz na individuální přístup, kdy je možné v průběhu celého školení pokládat dotazy.

Osnova:

HOME OFFICE

  • provedeme Vás stávající právní úpravou homeoffice
  • nastavení home office v praxi
  • BOZP
  • zadávání práce a evidenci pracovní doby ve vztahu k home office
  • rozvrhování směn
  • kdo má na home office nárok
  • povinnost náhrady nákladů spojených s výkonem práce z domova a jejich výpočet
  • náležitosti dohody

DOHODA O PROVEDENÍ PRÁCE, DOHODA O PRACOVNÍ ČINNOSTI (DPP, DPČ)

  • práce na DPP a DPČ a její sjednání – jak správně nastavit, náležitosti a rozsah
  • ukončení dohod
  • souběh dohody a pracovního poměru
  • úprava posuzovaného vyrovnávacího období
  • povinnost rozvrhovat směny a jak to v praxi správně nastavit
  • vznik nároku na dovolenou – za jakých podmínek a jak se tomu vyhnout
  • seznámení se s rozvrhem směn

DORUČOVÁNÍ

  • elektronizace – poukázání na aktuální judikaturu
  • elektronizace v pracovněprávních vztazích
  • uzavírání pracovněprávních dokumentů elektronicky, kdy je nutné mít zaručené podpisy a souhlas s tímto doručováním
  • změny ve způsobu doručování
  • význam vlastní e-mailové adresy

INFORMAČNÍ POVINNOST ZAMĚSTNAVATELE PODLE § 37 ZP

  • nové povinnosti zaměstnavatele na úseku informování zaměstnance
  • lhůty pro informování
  • sankce v případě nedoložení informování zaměstnance

KRATŠÍ PRACOVNÍ DOBA

  • nárok na kratší pracovní dobu u specifické skupiny zaměstnanců
  • obnovení původních podmínek
  • forma žádosti a zamítnutí

DALŠÍ DÍLČI BODY

Obsah bude upraven v závislosti na aktuálním legislativním procesu.


Lektoři si vyhrazují právo přednášet každý samostatně.
Lektor tohoto školení: JUDr. Adam Valíček, MBA

UPOZORNĚNÍ:
Přístupové údaje budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca 2 dny před školením.
JUDr. Irena VALÍČKOVÁ, MBA a JUDr. Adam VALÍČEK, MBA

JUDr. Irena Valíčková, MBA a JUDr. Adam Valíček, MBA

Vedoucí partneři advokátní kanceláře Valíček & Valíčková, advokátní kancelář, s.r.o., která se řadí mezi větší advokátní kanceláře České republiky a jež získala ocenění Právnická firma roku 2019 a roku 2022 – velmi doporučovaná kancelář v oblasti pracovního práva, dále byla tato advokátní kancelář zařazena mezi TOP advokátní kanceláře v ČR týdeníkem EURO a mezi Významné advokátní kanceláře ČR společností Epravo.cz. Lektoři jsou autoři pracovněprávních vzorů pro právní systém ASPI od společnosti Wolters Kluwer, a.s., členové Rady Expertů Unie personalistů a členové Kolegia expertů AKV Praha. Jsou autoři mnoha článků a publikací. Tým kanceláře tvoří více než 20 odborníků. Kancelář má bohaté zkušenosti se zastupováním u soudních jednání, inspektorátů práce a dalších orgánů. Během školení si lektoři zakládají na osobním přístupu ke každému klientovi.

Zobrazit kurzy

Tisk