Vážení a milí klienti, na Vašem zdraví nám záleží, a proto Vám nyní NOVĚ PŘINÁŠÍME I ONLINE KURZY! Sledujte prosím naši nabídku, která se bude rozrůstat. Stejně tak se můžete registrovat k odběru newsletteru pro online kurzy. Kurzy prezenční jsou až do 3. 4. 2020 zrušeny. Děkujeme za pochopení.
To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryO násAktualityČasopis Ad remKontakty volejte prosím dočasně pouze na tel.: +420 736 216 375 prihlasky@tsmvyskov.cz

Jak pořádat FIREMNÍ PORADY krok za krokem - online kurz

Termín Místo Cena (vč. DPH)
3.4.2020 09:00 - 12:00

online kurz

ONLINE kurzy online kurz
990 Kč(e-osvědčení) (vč. DPH) Přihlásit se
7.4.2020 09:00 - 12:00

online kurz

ONLINE kurzy online kurz
990 Kč(e-osvědčení) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

Pořádáte firemní porady, nebo se jich účastníte a máte pocit, že Vám nepřináší výsledek, který potřebujete? Program porady se pravidelně nenaplňuje a z účastníků nedokážete dostat maximum? Účastníci neberou porady dostatečně vážně, nechodí včas, vytváří konflikty, nemluví k věci, neumí dosáhnout shody a odchází často s pocitem promrhaného času? Pokud s tím chcete něco udělat, tak to je tento kurz přesně pro Vás!

Toto školení zaměřuji na zvládání porad na týmové i firemní úrovni. Rozebírám zde konkrétní kroky pro jejich přípravu, metody pro vedení samotného průběhu a také rady na zvládání komunikace mezi účastníky a řešení sporů.

Pro koho je kurz vhodný?

Seminář je vhodný pro každého, kdo se porad pravidelně účastní, nebo porady pořádá.
Personalistům, účetním, mzdovým účetním, asistentkám, daňovým poradcům, úředníkům státní správy, technikům, vedoucím pracovníkům, vedoucím výroby, mistrům, …

Na semináři se naučíte:

      Jak připravit poradu, aby z ní měl každý účastník prospěch a dobrý pocit.
      Jak zvládat průběh porady, aby se neplýtvalo časem a dosahovalo závěrů.
      Jak zvládat konflikty, komunikovat na poradách a dostat z účastníků maximum.

Program školení:

Před poradou
Nejčastější chyby při organizování porad
Stanovení účelu porady
Příprava projednávaných bodů
Využívání myšlenkových map
Nastavení pravidel
Výběr účastníků
Stanovení časové dotace

Průběh porady
Nejčastější chyby v průběhu porady
Zahajovací rituál
Rozdělení rolí
Zásady projednávání a přijímání rozhodnutí
Pořizování zápisu
Získávání zpětné vazby

Komunikace a tipy ke zefektivnění porad
Nejčastější chyby samotných účastníků
Komunikace a řešení konfliktů
Tipy ke zefektivnění porad


UPOZORNĚNÍ:

 

Školení je nutné mít uhrazeno nejpozději den před konáním kurzu.
Po úhradě školení obdržíte přístupové údaje, kterými se budete moci ke kurzu připojit.

Školení bude probíhat „živě“ prostřednictvím Microsoft Teams, aplikace ke stažení zde: https://teams.microsoft.com/start

 

Bonusy společnosti TSM (prezenční semináře)

  • Na každém kurzu myslíme na Vaši pohodu (dostanete od nás tašku a v ní najdete podklady ke kurzu, psací potřeby a blok, naše propagační materiály a drobnosti)
  • Věrnostní systém (vážíme si počtu Vašich účastí na našich kurzech, slavíme s Vámi Vánoce i výročí vzniku naší společnosti a v průběhu roku pořádáme různé věrnostní akce)
  • Vlastní vzdělávací centra v Brně a v Praze s vynikajícím občerstvením (včetně ovoce) a výbornou kávou.
  • Na každém kurzu automaticky získáváte písemný materiál.
  • U seminářů, kde je v ceně kurzovného zahrnut i oběd - možnost výběru vegetariánského oběda.
  • Jsme na trhu vzdělávání už 30 let.
Marek SÝKORA

Autor knihy LEPŠÍ PAMĚŤ snadno a rychle, přední český paměťový atlet, držitel mnoha rekordů, lektor na téma paměťové techniky a kouč osobní produktivity s mnohaletou praxí v oboru vzdělávání. 

Zobrazit kurzy

Tisk