Popis kurzu
Seminář je určen pro začínající personalisty, kteří nastupují na svou novou pracovní pozici HR.
Cílem semináře je blíže účastníky seznámit se základy, které by měl každý zaměstnanec personálního oddělení ovládat a osvojit si základní praktické dovednosti.
Lektoři kladou důraz na individuální přístup, kdy je možné v průběhu celého školení pokládat dotazy.
Osnova:
-
Nábor zaměstnanců
-
Pochopení základních rozdílů mezi uvedenými smlouvami a kdy jakou použít.
-
Chci změnit něco v pracovní smlouvě aneb jak na dodatky
-
Osobní spis zaměstnance
-
Jaké údaje potřebuji, když jednám se zaměstnanci?
-
Jak nakládat s těmito údaji?
-
Můžu sdělovat údaje bankám, exekutorům apod.? Aneb správné vyřízení telefonického hovoru
-
Ukončení pracovního poměru se zaměstnancem
-
Kde ji upravit
-
Jak předávat v praxi mzdové výměry?
-
Benefity a jak na ně – kde je upravit
-
Jak správně vést docházku zaměstnancům?
-
Vznik nároku na dovolenou
-
Jak na žádosti zaměstnanců o její čerpání
-
Určení dovolení zaměstnavatelem a zaměstnancem
-
Převádění dovolené do dalšího roku
-
Krácení a proplácení dovolené
-
Novelizace zákoníku práce v roce 2024
- Chystaná flexibilní novela zákoníku práce a změny v roce 2025
-
Diskuse.
Lektoři si vyhrazují právo přednášet každý samostatně.
Lektor tohoto školení: JUDr. Adam Valíček, MBA