To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryO násAktualityČasopis Ad remKontaktyWEBINÁŘE (on-line kurzy) 736 216 375, 517 333 699 Jsme zde pro Vás: PO - PÁ : 7:00 - 15:45 hod. prihlasky@tsmvyskov.cz

Klíčové dovednosti profesionální asistentky

Termín Místo Cena (vč. DPH)
5.11.2020 09:00 - 15:00

BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD v Brně: lze použít tramvaj č. 4 (směr Úvoz) nebo č. 9 (směr Lesná, Čertova rokle). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD). Vzdělávací centrum TSM se nachází nad občerstvením McDonald´s  v 1. patře a vchod je z boku budovy, z ulice Zámečnická 2. Do učeben je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International nebo ve Velkém Špalíčku (vyznačeno v mapě).

BRNO BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)
2 100 Kč(coffee break, oběd, písemný materiál) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

Cíle semináře:
• rozvíjet klíčové dovednosti potřebné pro práci asistentky
• zvyšovat profesionalitu vlastního jednání ve standardních i specifických situacích
• prostřednictvím zpětné vazby získat představu o vlastních silných a slabých stránkách
• trénovat vybrané dovednosti v modelových situacích
Obsah:
Úvod semináře organizační moment, představení lektora, způsobů práce, představení účastníků, časový plán, úvodní moderace vstupního očekávání
1. Postavení a role asistentky
• komplex činností na asistentské pozici
• vymezení klíčových kompetencí (předpokladů)
• definování vlastních silných/slabých stránek
2. Efektivní komunikace
• osobní image a profesionalita projevu
• význam komunikace v práci asistentky
• principy efektivní komunikace, zpětná vazba
• věcná a vztahová rovina sdělení
• umění diplomacie a přesvědčivé komunikace
• komunikační typy – projevy, úskalí a strategie jednání s nimi
3. Zvládání obtížných situací v jednání a komunikaci
• zásady asertivní komunikace, vybrané asertivní techniky
• možné reakce na námitky, stížnosti a reklamace
• obrana proti nátlaku a manipulaci
• zvládání slovních útoků a agresivity; prevence konfliktů
• trénink jednání v modelových situacích
4. Telefonování
• specifika telefonické komunikace
• formulace sdělení v telefonické komunikaci
• aktivní a pasivní telefonování (příjem telefonátu, sjednání schůzky aj.)
• praktický nácvik telefonování v modelových situacích
5. Organizace práce
• kategorie a charakteristika činností; režim dne
• time management a jeho principy, principy plánování
• stanovování priorit, rozhodování
• vyladění práce asistentky, nadřízeného a týmu
• časové ztráty a možnosti jejich omezování
• sdělování informací při „předávání úkolů dolů“
6. Obchodní korespondence
• formulace sdělení
• pravidla pro elektronickou komunikaci (e-mail, fax)
• přizpůsobování zprávy adresátovi a situaci
• pravidla komunikace ve standardních situacích (fakturace, práce se smlouvami, úprava obchodních dokumentů)
• práce s důvěrnými písemnostmi a osobními materiály
7. Etiketa v práci asistentky
• základní pravidla společenského chování
• přijímání návštěv a péče o ně
• asistentka jako reprezentantka mateřské společnosti
• rozbor modelových situací
8. Duševní hygiena
• význam relaxace a zvyšování odolnosti proti stresu
• reaktivní/proaktivní přístup a jeho charakteristika
• posilování pozitivního myšlení a sebedůvěry
Závěr semináře zpětná vazba, vyhodnocení.

Upozornění a certifikáty

  • Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

Bonusy společnosti TSM (prezenční semináře)

  • Na každém kurzu myslíme na Vaši pohodu (dostanete od nás tašku a v ní najdete podklady ke kurzu, psací potřeby a blok, naše propagační materiály a drobnosti)
  • Věrnostní systém (vážíme si počtu Vašich účastí na našich kurzech, slavíme s Vámi Vánoce i výročí vzniku naší společnosti a v průběhu roku pořádáme různé věrnostní akce)
  • Máme vlastní vzdělávací centra v Brně a v Praze a v těchto centrech Vám nabídneme i vynikající neomezené občerstvení (včetně ovoce) a výbornou kávu v libovolném množství.
  • Na každém kurzu automaticky získáváte písemný materiál.
  • U seminářů, kde je v ceně kurzovného zahrnut i oběd - možnost výběru vegetariánského oběda.
  • Jsme na trhu vzdělávání už 30 let.
Mgr. Ing. Ivana VODOVÁ

Vystudovala obor andragogika se zaměřením na vzdělávání dospělých na Univerzitě Palackého v Olomouci a podnikovou ekonomiku na VVŠ PV ve Vyškově.

Během své praxe působila převážně jako manažerka obchodu a vedoucí obchodního týmu.  

Od roku 2000 se aktivně věnuje lektorské činnosti a poradenství v oblasti manažerských, obchodních a komunikačních dovedností. Má také bohaté zkušenosti s koučováním a vedením outdoorových tréninků. 

Při vedení seminářů preferuje partnerský přístup a aktivní metody práce s důrazem na trénink a praktické využití získaných znalostí a dovedností. Je zastáncem zážitkového učení – „škola hrou“.

Zobrazit kurzy

Tisk