Cíl webináře: Webinář reaguje na nástup umělé inteligence (AI) do různých oborů podnikání. V tomto případě jde o profesi finančního a mzdového účetnictví. Hlavním posláním webináře je představit klientům z řad finančních a mzdových účetních možnosti, které v roce 2025 nabízí umělá inteligence jako pomocník při výkonu jejich profese včetně praktických ukázek v Chat GPT a dále možnosti jak digitalizovat účetní postupy při využití umělé inteligence s důrazem na optimální datové vstupy.
Předpokládané znalosti účastníků: Webinář je vhodný pro ty, kdo s využitím umělé inteligence v účetní profesi začínají i pro ty, kteří mají v úmyslu vytvořit vlastní model GPT pro finanční či mzdové účetnictví či jej jižvytvořili a chtějí jej optimalizovat. Zároveň je určen také pro ty, kteří již využívají autonomní či chtějí digitalizovat účetní postupy v účetní jednotce a využít k tomu umělou inteligenci.
Pro koho je webinář určen: Finanční a mzdové účetní
Anotace webináře:
- Umělá inteligence a představení jejího fungování, jak pracuje a jakým způsobem, ukázka přínosů umělé inteligence do výkonu účetní profese
- Představení rozdílu mezi vyhledáváním na internetu a komunikací s umělou inteligencí
- Forma komunikace s umělou inteligencí aneb jak zadat „prompt“ a jaké výsledky lze v návaznosti na zadaný „prompt“ očekávat
- Vnitropodniková směrnice a její obsah pro využívání umělé inteligence zaměstnanci firmy s důrazem na finanční a mzdové účetní. Firemní data a jejich poskytnutí umělé inteligenci Využití metadat.
- Založení vlastního modelu v placené verzi Chat GPT, nahrávání souborů pro vlastní model Chat GPT
- Jak zacílit vlastní model Chat GPT a nasměřovat jeho soustředění na konkrétní oblast ze mzdového či finančního účetnictví a daní.
- Sestavení „Data lake“ tj. databáze dat za účelem, aby umělá inteligence poskytovala maximálně věrohodné informace
- Prompty vyplývající z výkonu práce finanční účetní a výstupy umělé inteligence v praktických ukázkách s důrazem na textovou AI a zpracování dat v souborech
- Prompty vyplývající z výkonu práce mzdové účetní a výstupy umělé inteligence v praktických ukázkách na vlastním modelu Chat GPT
- Výkon účetní profese a digitální zpracování vstupů do účetní jednotky
- Využití komerčních aplikací ke zpracování účetních vstupů vs vytvoření vlastního autonomního systému.
- Využití umělé inteligence pro zpracování přijatých dokumentů – přijaté faktury, objednávky, smlouvy doprovázející fakturaci a další a nastavení s ekonomickým systémem účetní jednotky
- Digitální účetní oddělení či digitální daňová a účetní kancelář. Doporučené kroky.
UPOZORNĚNÍ:
Přístupové údaje ke školení budou zaslány cca dva dny před akcí na email uvedený v přihlášce.
Ing. Vladimír Zdražil je specialista na mezinárodní zbožové transakce a na služby s mezinárodním prvkem.
online kurz
Online kurzy jsou realizovány prostřednictvím platformy ZOOM.
Přístupové údaje budou zaslány vždy cca dva dny před konáním školení na email, který jste uvedli v přihlášce na školení.
Výukovou online místnost otevíráme vždy hodinu před začátkem školení, abyste se mohli v klidu připojit a vyzkoušet spojení. V případě, že by cokoli nešlo, volejte 517 333 699, vyřešíme to spolu.
Jak se Zoomem pracovat?
Máte dvě možnosti:
- Zoom si nainstalovat, což je nejlepší možnost, ale ne každý ji může/chce využít (klikněte „Download“ a dále postupujte intuitivně dle pokynů "OK", "I Agree", "I accept" a podobně).
- spustit Zoom přes webový prohlížeč (možnost "Join from your browser"). V takovém případě ale je třeba ideálně použít internetový prohlížeč Google Chrome či Microsoft Edge. Spuštění v prohlížeči Internet Explorer nebývá ideální. Poté klikněte na "Launch Meeting".
Podrobný návod naleznete ZDE
Těšíme se na Vás online :)