Organizace a provedení inventarizace majetku a závazků u některých vybraných účetních jednotek - online kurz

Jaroslava Svobodová
metodik účetnictví ústředního orgánu


Seminář je určen ekonomickým, účetním, kontrolním a majetkovým pracovníkům vybraných účetních jednotek.
Program semináře:

  • ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví se zaměřením na oblast inventarizace majetku a závazků
  • požadavky na průkaznost účetnictví,
  • oceňování majetku a závazků – příklady způsobů oceňování,
  • inventarizace majetku a závazků – předmět inventarizace, ukázky inventurních soupisů,
  • ustanovení vyhlášky č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, pro některé vybrané účetní jednotky, ve znění pozdějších předpisů se zaměřením na oblast inventarizace majetku a závazků
    • obsahové vymezení položek aktiv a pasiv rozvahy (majetku a závazků),
    • obsahové vymezení položek knihy podrozvahových účtů vykazovaných v příloze v účetní závěrce
  • ustanovení vyhlášky č. 270/2010 Sb., o inventarizaci majetku a závazků, ve znění pozdějších předpisů se zaměřením na organizaci a provedení inventarizace konkrétní příklady a ukázky a nejčastější nejasnosti,
  • postupy účtování inventarizačních rozdílů vyplývající z ustanovení vyhlášky č. 410/2009 Sb. a z ustanovení Českých účetních standardů platných pro účetní období 2025
  • odpovědi na dotazy, diskuse.

 

UPOZORNĚNÍ:
Přístupové údaje budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca 2 dny před školením.

Jaroslava Svobodová působí na Ministerstvu financí v Praze. Po ukončení studií působila 10 let jako referent finančního odboru Středočeského kraje, 18 let jako ekonom a 4 roky jako metodik účetnictví MŠMT. Od roku 1993 se věnuje rovněž přednáškové činnosti, a to v oblasti účetnictví. Je autorkou různých publikací směřujících k účetnictví.

online kurz

Online kurzy jsou realizovány prostřednictvím platformy ZOOM.

Přístupové údaje budou zaslány vždy cca dva dny před konáním školení na email, který jste uvedli v přihlášce na školení.

Výukovou online místnost otevíráme vždy hodinu před začátkem školení, abyste se mohli v klidu připojit a vyzkoušet spojení. V případě, že by cokoli nešlo, volejte 517 333 699, vyřešíme to spolu.

 

Jak se Zoomem pracovat?

Máte dvě možnosti:

- Zoom si nainstalovat, což je nejlepší možnost, ale ne každý ji může/chce využít (klikněte „Download“ a dále postupujte intuitivně dle pokynů "OK", "I Agree", "I accept" a podobně).

- spustit Zoom přes webový prohlížeč (možnost "Join from your browser"). V takovém případě ale je třeba ideálně použít internetový prohlížeč Google Chrome či Microsoft Edge. Spuštění v prohlížeči Internet Explorer nebývá ideální. Poté klikněte na "Launch Meeting".

 

Podrobný návod naleznete ZDE

 

Těšíme se na Vás online :)

Termín
4.11.2025
Čas
09:30 – 14:30
Lokalita
Obsahuje
e-osvědčení, materiál k semináři
Certifikát po absolvování
2 066 Kč bez DPH
2 500 Kč včetně 21% DPH