Seminář je určen pro pokročilé a zkušené personalisty, kteří se vyznají v zákoníku práce a potřebují získané znalosti rozšířit a prohloubit. Cílem semináře je probrání vybrané problematiky pracovníh...
Seminář je určen pro pokročilé a zkušené personalisty, kteří se vyznají v zákoníku práce a potřebují získané znalosti rozšířit a prohloubit. Cílem semináře je probrání vybrané problematiky prac...
Vaše schopnost jednat s negativními lidmi bude mít větší vliv na Váš celkový úspěch a štěstí než jakákoli jiná dovednost, kterou můžete rozvíjet. Je snadné jednat s pozitivními lidmi, ale skutečná kva...
Co všechno přináší flexibilní novela zákoníku práce? Pojďme se podívat na změny ve vztahu ke zkušební době či zaměstnávání rodičů na rodičovské dovolené. Zastavíme se i u změn ve vztahu k ...
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s nimi správně komunikovat a motivovat je k vyšš...
Cílem semináře je seznámení účastníků se základními pracovněprávními instituty, se kterými se lze v praxi nejčastěji setkat. Po absolvování celodenního školení získá účastník komplexní znalosti zákoní...
Cílem semináře je seznámení účastníků se základními pracovněprávními instituty, se kterými se lze v praxi nejčastěji setkat. Po absolvování celodenního školení získá účastník komplexní znalosti zákoní...
Zákoník práce prošel v posledních letech zásadními změnami, které mají přímý dopad na každodenní praxi personalistů. Po valorizační novele, účinné od srpna 2024, přichází další vlna úprav v podobě f...
Další termíny najdete v detailu kurzu.
Zákoník práce prošel v posledních letech zásadními změnami, které mají přímý dopad na každodenní praxi personalistů. Po valorizační novele, účinné od srpna 2024, přichází další vlna úprav v podobě f...
Další termíny najdete v detailu kurzu.
Obsah školení bude doplněn. UPOZORNĚNÍ: Přístupové údaje budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca 2 dny před školením....
Cíl: Získat znalosti i dovednosti v efektivní komunikaci. Bez komunikace to nejde - jak být tedy v komunikaci pohotový a mít rychlé odpovědi? Tipy a triky pro efektivní komunikaci – aneb,...
Významný prvek při práci s klientem, zákazníkem či občanem, a je jedno zda na úřadě nebo ve společnosti, je vystupování zaměstnance, úředníka. Forma jednání se zákazníkem (občanem v rámci úřadu) je ča...
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní výkon, atmosféru na pracovišti i výsledky ...
Novela zákona č. 312/2002 Sb. přinesla významnou změnu v oblasti vzdělávání úředníků územních samosprávných celků. Přijďte na seminář, který srozumitelně mapuje změny v oblasti vzdělávání úředníků, a...
Jsme připraveni přijmout kritiku? Umíme věcně kritizovat? Uspějme v konfliktu. Účastníci kurzu se seznámí s pojetím konfliktu a jeho zvládáním jako formy krizové komunikační situace. Naučí se tech...
Tento seminář je určen každému, kdo chce zlepšit své komunikační dovednosti v osobním i pracovním životě, včetně jednání s klienty a zákazníky. Účastníci se naučí praktické techniky pro zlepše...
Seminář je zaměřen prakticky. Jaké jsou povinnosti zaměstnavatele na úseku odměňování, jak vypadá platový výměr, máte správně zpracován vnitřní platový předpis? Jak na osobní příplatky, jak na odměny....
Seminář je zaměřen prakticky. Jaké jsou povinnosti zaměstnavatele na úseku odměňování, jak vypadá platový výměr, máte správně zpracován vnitřní platový předpis? Jak na osobní příplatky, jak na odm...