Jak na problémové zaměstnance? (omezený počet účastníků na školení)

JUDr. Irena Valíčková MBA
advokátka, AK Valíček & Valíčková
JUDr. Adam Valíček MBA
advokát, AK Valíček & Valíčková

Další dostupné termíny

Termín Místo Cena
3.11.2025
09:00 – 12:30
Brno 2 397 Kč Vybrat
12.11.2025
09:30 – 13:00
Praha 2 397 Kč Vybrat
12.11.2025
09:30 – 13:00
ONLINE 2 231 Kč Vybrat

Nejeden zaměstnavatel či personalista řeší v praxi problémy související s problémovými zaměstnanci. Cílem semináře je seznámit zaměstnance na pozici personalistů (HR) s možnostmi, jak s takovým zaměstnancem jednat a jaké možnosti zákoník práce nabízí. Rovněž se v semináři dozvíte, jaké jsou nejčastější chyby při jednání s takovým zaměstnancem a čeho se vyvarovat. Důraz je kladen na možnosti skončení pracovního poměru s takovým zaměstnancem.
 
Cílem školení je seznámit zaměstnavatele, vedoucí zaměstnance, manažery HR a mistry s nástroji zákoníku práce, jak v souladu se zákonem zacházet s problémovými zaměstnanci.

Jak na problémové zaměstnance:

  1. „Áčko“ zaměstnance – aneb co zaměstnavatel může v případě neomluvené absence
  2. Pozdní příchody – jak je „trestat“?
  3. Kontrola alkoholu na pracovišti a odmítnutí dechové zkoušky
  4. Účelové vytváření přesčasů
  5. Náhrada škody způsobené zaměstnancem
  6. Mlčenlivost zaměstnanců a ukládání smluvních pokut
  7. Evidence příchodů a odchodů
  8. Krádeže na pracovišti
  9. Možnosti rozvázání pracovního poměru
    • vytýkací dopisy a jejich četnost
    • porušování pracovní kázně vs. neuspokojivé pracovní výsledky
    • možnost okamžitého zrušení pracovního poměru
    • odmítnutí převzetí výpovědi či výtky a následky s tím spojené
    • dohoda o rozvázání pracovního poměru – kdy ji zvolit a na co si dát pozor
  10. Ztráta a poškození pracovních oděvů a pomůcek
  11. Kontrola nemocného zaměstnance v době DPN
  12. Účelové návštěvy lékaře v pracovní době
  13. Diskuze

Lektoři si vyhrazují právo přednášet každý samostatně.

Vedoucí partner advokátní kanceláře Valíček & Valíčková, advokátní kancelář, s.r.o., která se řadí mezi větší advokátní kanceláře České republiky a jež získala ocenění Právnická firma roku 2019 a roku 2022 – velmi doporučovaná kancelář v oblasti pracovního práva, dále byla tato advokátní kancelář zařazena mezi TOP advokátní kanceláře v ČR týdeníkem EURO a mezi Významné advokátní kanceláře ČR společností Epravo.cz.

Lektorka je autorkou pracovněprávních vzorů pro právní systém ASPI od společnosti Wolters Kluwer, a.s., členkou Rady Expertů Unie personalistů a členkou Kolegia expertů AKV Praha. Je autorkou mnoha článků a publikací. Tým kanceláře tvoří více než 20 odborníků. Kancelář má bohaté zkušenosti se zastupováním u soudních jednání, inspektorátů práce a dalších orgánů. Během školení si lektorka zakládá na osobním přístupu ke každému klientovi.

Vedoucí partner advokátní kanceláře Valíček & Valíčková, advokátní kancelář, s.r.o., která se řadí mezi větší advokátní kanceláře České republiky a jež získala ocenění Právnická firma roku 2019 a roku 2022 – velmi doporučovaná kancelář v oblasti pracovního práva, dále byla tato advokátní kancelář zařazena mezi TOP advokátní kanceláře v ČR týdeníkem EURO a mezi Významné advokátní kanceláře ČR společností Epravo.cz.

Lektor je autorem pracovněprávních vzorů pro právní systém ASPI od společnosti Wolters Kluwer, a.s., členem Rady Expertů Unie personalistů a členem Kolegia expertů AKV Praha. Je autorem mnoha článků a publikací. Tým kanceláře tvoří více než 20 odborníků. Kancelář má bohaté zkušenosti se zastupováním u soudních jednání, inspektorátů práce a dalších orgánů. Během školení si lektor zakládá na osobním přístupu ke každému klientovi.

online kurz

Online kurzy jsou realizovány prostřednictvím platformy ZOOM.

Přístupové údaje budou zaslány vždy cca dva dny před konáním školení na email, který jste uvedli v přihlášce na školení.

Výukovou online místnost otevíráme vždy hodinu před začátkem školení, abyste se mohli v klidu připojit a vyzkoušet spojení. V případě, že by cokoli nešlo, volejte 517 333 699, vyřešíme to spolu.

 

Jak se Zoomem pracovat?

Máte dvě možnosti:

- Zoom si nainstalovat, což je nejlepší možnost, ale ne každý ji může/chce využít (klikněte „Download“ a dále postupujte intuitivně dle pokynů "OK", "I Agree", "I accept" a podobně).

- spustit Zoom přes webový prohlížeč (možnost "Join from your browser"). V takovém případě ale je třeba ideálně použít internetový prohlížeč Google Chrome či Microsoft Edge. Spuštění v prohlížeči Internet Explorer nebývá ideální. Poté klikněte na "Launch Meeting".

 

Podrobný návod naleznete ZDE

 

Těšíme se na Vás online :)

Termín
3.11.2025
Čas
09:00 – 12:30
Lokalita
Obsahuje
e-osvědčení, materiál k semináři
Certifikát po absolvování
2 231 Kč bez DPH
2 700 Kč včetně 21% DPH