Děkujeme za Vaši přízeň.
To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryAktualityČasopis Ad remKontaktyWEBINÁŘE (on-line kurzy) 736 216 375, 517 333 699 prihlasky@tsmvyskov.cz

HR NA LODI® SETKÁNÍ PERSONALISTŮ A ZAMĚSTNAVATELŮ NA BRNĚNSKÉ PŘEHRADĚ (omezený počet míst!)

Termín Místo Cena (vč. DPH)
30.5.2024 09:30 - 14:00

BRNO, Brněnská přehrada, Přístaviště Bystrc

BRNO BRNO, Brněnská přehrada, Přístaviště Bystrc
3 990 Kč(drobné občerstvení během plavby, studijní materiály) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

 

 

Akce je pořádána ve spolupráci vzdělávací agentury TSM, spol. s r.o. s více než 30letou tradicí a advokátní kanceláře Valíček & Valíčková jako specialistů na pracovní právo.
Rozhodli jsme se, že vyzkoušíme zcela nový projekt setkání personalistů, HR, manažerů, mzdových účetních a dalších zájemců o pracovní právo, kdy se budeme každoročně setkávat na vlnách Brněnské přehrady. První ročník se uskutečnil v roce 2023 na jaře a enormní zájem předčil naše očekávání. Eventy budou probíhat na lodi, kdy kromě vzdělání v oblasti personalistiky se můžete kochat též výhledem na krásu Brněnské přehrady a hradu Veveří.
V ceně je zahrnuto DPH, drobné občerstvení během plavby, studijní materiály.

Závazné zaslání přihlášky a úhradu školení je nutno provést 14 dnů před termínem akce.

Odhlášení je možné nejpozději 14 dnů před konáním akce, po pozdějším odhlášení není možné platbu vracet (děkujeme za pochopení, ale máme nemalé finanční náklady se zajištěním plavby, občerstvení apod.)


Program školení:

1. blok – PRVNÍ ZKUŠENOSTI S NOVELOU ZÁKONÍKU PRÁCE V PRAXI, změny v roce 2024

HOME OFFICE

  • nastavení home office v praxi
  • náležitosti dohody a správné sjednání místa výkonu práce
  • náhrada nákladů spojená s výkonem práce z domova
  • dobrovolnost výkonu práce z domova

DOHODA O PROVEDENÍ PRÁCE, DOHODA O PRACOVNÍ ČINNOSTI (DPP, DPČ)

  • souběh dohody a pracovního poměru
  • povinnost rozvrhovat směny a jak to v praxi správně nastavit
  • jak správně upravit možnost zkrácení doby seznámení s rozvrhem směn
  • samorozvrhování směn zaměstnanci
  • konsolidační balíček a souběh dohod o provedení práce u vícero zaměstnavatelů, povinnosti s tím spojené a na co si dát pozor
  • co nám činí problémy v praxi po novele
  • benefity pro zaměstnance na dohodu  - rovnost zacházení a zákaz diskriminace?
  • vznik nároku na dovolenou – za jakých podmínek a jak se tomu vyhnout
DORUČOVÁNÍ
  • elektronizace – poukázání na aktuální judikaturu
  • elektronizace v pracovněprávních vztazích a jak na ni
  • uzavírání pracovněprávních dokumentů elektronicky, kdy je nutné mít zaručené podpisy a souhlas s tímto doručováním
  • význam vlastní e-mailové adresy

INFORMAČNÍ POVINNOST ZAMĚSTNAVATELE PODLE § 37 ZP

  • nové povinnosti zaměstnavatele na úseku informování zaměstnance
  • lhůty pro informování
  • sankce v případě nedoložení informování zaměstnance

KRATŠÍ PRACOVNÍ DOBA

  • nárok na kratší pracovní dobu u specifické skupiny zaměstnanců
  • obnovení původních podmínek
  • forma žádosti a zamítnutí

DALŠÍ DÍLČI BODY

  • Ručení za mzdové nároky zaměstnanců subdodavatelů ve stavebnictví
  • Obsah bude upraven v závislosti na aktuálním legislativním procesu.
2. BLOK - JAK NA PROBLÉMOVÉ ZAMĚSTNANCE
  • „Áčko“ zaměstnance – aneb co zaměstnavatel může v případě neomluvené absence
  • Pozdní příchody – jak je „trestat“?
  • Kontrola alkoholu na pracovišti
  • Účelové vytváření přesčasů
  • Náhrada škody způsobené zaměstnancem
  • Mlčenlivost zaměstnanců a ukládání smluvních pokut
  • Evidence příchodů a odchodů
  • Krádeže na pracovišti
  • Vytýkací dopisy a výpovědi
  • Odmítnutí převzetí výpovědi či výtky a následky s tím spojené
  • Ztráta a poškození pracovních oděvů a pomůcek
  • Kontrola nemocného zaměstnance
  • Účelové odběry krve v pracovní době

Lektoři: JUDr. Adam Valíček, JUDr. Irena Valíčková, Mgr. Marek Němeček – AK Valíček & Valíčková


 

3. BLOK - HR TRENDY blízké i vzdálené budoucnosti

Zajímá Vás, jaké trendy hýbou světem HR? Uděláme si společně takové lehké futuristické okénko. Těšit se můžete na diskuzi nad tématy, které často rozdělují společnost na více názorových táborů.
Řeč bude o trendech:
- které už začaly pronikat do běžné praxe,
- které zatím je možné vidět v zahraničí, ale u nás na ně ještě stále „čekáme“,
- o kterých se zatím pouze teoreticky diskutuje, ale v budoucnu nás neminou.

Hana Orgoňová je HR profesionál, který se ve světě HR pohybuje již druhou dekádu. Dlouhé roky zastávala manažerskou pozici ve vedení významné personální agentury v ČR a SR. Nyní je kapitánkou vlastní firmy s názvem Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., která má ambici stát se hrdou vlajkovou lodí regionálního náboru. Hančinou specializací je nejen nábor, ale i HR služby a poradenství v této oblasti.

 

4. BLOK - SEBEVĚDOMÝ HR JAKO PARTNER BYZNYSU

 

V rámci workshopu \"Sebevědomý HR jako partner byznysu\" se budeme věnovat základním rozdílům mezi HR jako tradiční podpůrnou funkcí a HR jako klíčovým strategickým partnerem podnikání.
Prozkoumáme, jak HR profesionálové mohou posílit své sebevědomí a profesionální identitu, aby překlenuli propast mezi těmito rolemi.
Zaměříme se na význam sebevnímání HR v kontextu jejich schopnosti stát se plnohodnotnými partnery byznysu, a to jak ve vnímání samotných HR kolegů, tak v očích ostatních členů organizace.

Michaela Smit – HR Mentor
S bohatou praxí od roku 2007 v různorodých firmách se Michaela specializuje na komplexní HR management. Jako externí HR konzultant a mentor pomáhá firmám řešit HR výzvy, podílí se na vedení porad a rozvíjí HR kompetence. Je aktivní lektorkou a koučem pro HR profesionály.

 

 

 

Co Vás čeká?
Kromě nabitého programu cennými informacemi vás čeká rovněž občerstvení pro zpříjemnění plavby a vzájemné neformální navazování kontaktů s kolegy z oboru. V případě krásného počasí možnost slunění na sluneční terase parníku.

Co s sebou?
S sebou nepotřebujete kromě dobré nálady a chuti se vzdělávat vůbec nic (snad jen měkký polštářek na sednutí se neztratí, aby se Vám sedělo pohodlněji). Máte-li vizitky, určitě si vizitky vezměte s sebou. Bude prostor i pro neformální setkání a navazování spolupráce či kontaktů s vašimi kolegy z oboru.

Dress code
Jedná se školení v uvolněné atmosféře při plavbě lodí, takže spíše pohodlné, neformální oblečení. Kdo přijde v námořnickém oblečení, čeká ho malý dáreček.
Loď vyplouvá z přístaviště v 9:30. Sraz všech účastníků nejpozději v 9:15 za účelem prezence. Bohužel loď nemůže čekat na odplutí, proto všechny žádáme o včasný příjezd. V případě zmeškání příjezdu vrácení platby bohužel není možné.

Doprava
V případě dopravy autem lze zaparkovat na velkém parkovišti vedle restaurace Přístav u Vodů.
Doprava MHD, konečná zastávka Přístaviště

  • ze zastávky Česká - tramvajová linka č. 3 (směr Bystrc, Rakovecká) a č. 10 (směr Bystrc, Ečerova)
  • z Hlavního nádraží - tramvajová linka č. 10 (směr Bystrc, Ečerova)
Ze zastávky Přístaviště je nutno jít cca 5 minut pěší chůzí do přístaviště, odkud loď odjíždí.
Místo nalodění je Přístaviště Bystrc (poznávací znamení – Velká kotva na břehu).
 
Plavbě zdar!
JUDr. Irena VALÍČKOVÁ, MBA a JUDr. Adam VALÍČEK, MBA

JUDr. Irena Valíčková, MBA a JUDr. Adam Valíček, MBA

Vedoucí partneři advokátní kanceláře Valíček & Valíčková, advokátní kancelář, s.r.o., která se řadí mezi větší advokátní kanceláře České republiky a jež získala ocenění Právnická firma roku 2019 a roku 2022 – velmi doporučovaná kancelář v oblasti pracovního práva, dále byla tato advokátní kancelář zařazena mezi TOP advokátní kanceláře v ČR týdeníkem EURO a mezi Významné advokátní kanceláře ČR společností Epravo.cz. Lektoři jsou autoři pracovněprávních vzorů pro právní systém ASPI od společnosti Wolters Kluwer, a.s., členové Rady Expertů Unie personalistů a členové Kolegia expertů AKV Praha. Jsou autoři mnoha článků a publikací. Tým kanceláře tvoří více než 20 odborníků. Kancelář má bohaté zkušenosti se zastupováním u soudních jednání, inspektorátů práce a dalších orgánů. Během školení si lektoři zakládají na osobním přístupu ke každému klientovi.

Zobrazit kurzy

Tisk