- Bez komunikace to nejde - jak být tedy v komunikaci pohotový a mít rychlé odpovědi?
- Tipy a triky pro efektivní komunikaci – aneb, jak se nenechat zaskočit
- Rozdíly v komunikaci osobní, telefonické a písemné – co je to net-etiketa
- Jak získat slovní zásobu
- Komunikace v týmu
- Zásady neverbální komunikace
- Jak zvládnout případný konflikt - aneb, někdy si nerozumíme.
- Komunikace není jen co sdělím, ale také jak, jakou formou.
- Praktická doporučení pro každého účastníka do praxe.
Vystudovala VŠ mezinárodních a veřejných vztahů v Praze, působila v několika manažerských a obchodních funkcích. Je certifikovaná lektorka agentury CzechInvest pro oblast rozvoje a motivace pracovníků, absolventem mezinárodní zkoušky z Marketingu CIMA A i držitelkou certifikátu Externí mezinárodní kouč. Působí jako lektor – trenér se zaměřením na komunikační a obchodní dovednosti, výstavnictví, prezentační dovednosti, školení pro call centra, PR, marketing, business etiketu (zkouška u p. Ladislava Špačka), týmovou spolupráci, zážitkovou pedagogiku, kreativitu, řešení konfliktů a rétoriku včetně hygieny hlasu.
BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)
Od Hlavního nádraží ČD v Brně lze použít tramvaj č. 9 (směr Lesná, Čertova rokle). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD). Vzdělávací centrum TSM se nachází nad občerstvením McDonald´s v 1. patře a vchod je z boku budovy, z ulice Zámečnická 2. Do učeben je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International nebo ve Velkém Špalíčku (vyznačeno v mapě). Další možnost parkování je v parkovacích garážích u Janáčkova divadla (JD parking), odtud cca 10 minut pěšky do učeben.