Zpětná vazba není kritika. Je to nástroj růstu, spolupráce a zodpovědnosti.
V každodenní práci se nevyhneme situacím, kdy je potřeba říct druhému, co funguje – a co by mohlo fungovat lépe. Jenže jak to udělat tak, aby to druhý opravdu slyšel, pochopil a měl chuť s tím něco udělat? A jak zvládnout chvíle, kdy zpětnou vazbu dostáváme my sami?
Zpětná vazba je jedním z nejdůležitějších nástrojů pro zlepšování spolupráce, výkonu i atmosféry v týmu. Pokud ji ale neumíme dobře formulovat, může místo posunu způsobit obranu, napětí nebo úplné mlčení.
V tomto školení se zaměříme na to, jak zpětnou vazbu uchopit jako prostředek dialogu – ne jako kritiku nebo hodnocení člověka. Naučíme se ji formulovat konkrétně a srozumitelně, dávat i přijímat s respektem, a budovat tak prostředí, kde je běžné si věci říkat otevřeně a s cílem zlepšovat se. Protože zpětná vazba je dovednost – a dá se trénovat.
Konzultantka v oblasti procesů a týmové efektivity
Renata pomáhá firmám nastavit procesy, které dávají smysl, a lidem, aby se v nich neztratili. Má za sebou téměř 20 let v korporátním světě a 10 let práce s menšími firmami. V obou světech ladí organizaci práce, vedení týmů a komunikaci.
PRAHA 1, SMOSK K-CENTRUM, Senovážné nám. 978/23, učebna
Zasedací místnosti v budově SMOSK K-centrum se nachází kousek od Hlavního nádraží v Praze. Pěšky cca 10 minut, případně tramvají č. 5 nebo 9, jedna zastávka od Hlavního nádraží, výstup na zastávce Jindřišská (cca 100 m od zastávky směrem zpět k nádraží se nachází K-centrum).

