Děkujeme za Vaši přízeň.
To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryAktualityČasopis Ad remKontaktyWEBINÁŘE (on-line kurzy) 736 216 375, 517 333 699 prihlasky@tsmvyskov.cz

Akviziční telefonování - sjednání schůzky po telefonu

Termín Místo Cena (vč. DPH)
19.11.2025 09:00 - 15:00

BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD v Brně: lze použít tramvaj č. 4 (směr Úvoz) nebo č. 9 (směr Lesná, Čertova rokle). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD). Vzdělávací centrum TSM se nachází nad občerstvením McDonald´s  v 1. patře a vchod je z boku budovy, z ulice Zámečnická 2. Do učeben je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International nebo ve Velkém Špalíčku (vyznačeno v mapě).

BRNO BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)
2 900 Kč(coffee break, oběd, písemný materiál, osvědčení) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

Telefonujete stávajícím nebo potenciálním klientům/obchodním partnerům a sjednáváte s nimi schůzky po telefonu? Je součástí Vaší práce akvizice nových klientů/obchodních partnerů?
Na tomto semináři získáte osvědčený postup pro sjednání schůzky po telefonu a zvyšování vlastní úspěšnosti prostřednictvím zdolávání námitek, požadavků či odmítnutí ze strany klienta/obchodního partnera. Na reálných telefonátech budete trénovat akviziční telefonování, ověříte si efektivnost trénovaného postupu a získáte individuální zpětnou vazbu k výkonu.
Seminář je určen pro:
• obchodní zástupce a specialisty obchodu
• pracovníky call center
• klientské pracovníky bank a finančních institucí
• všechny, jejichž práce zahrnuje akvizice a sjednávání schůzek po telefonu
Program semináře:
• management budoucího klienta
• akviziční plán aneb „znáte svoje čísla?“
• proces přeměny potenciálního klienta na klienta/obchodního partnera
• telefonické sjednání schůzky v systému akvizice
• pravidla pro zvýšení úspěšnosti prvního telefonického kontaktu
• algoritmus akvizičního telefonátu (osvědčený postup pro dohodnutí schůzky)
• „předehřívání“ telefonátu a jeho význam  
• překonávání námitek a negativních (vyhýbavých) odpovědí, reakce na nejčastější námitky
• trénink sjednání schůzky telefonem, diskuse, zpětná vazba

Upozornění a certifikáty

  • Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.
Mgr. Ing. Ivana VODOVÁ

Vystudovala obor andragogika se zaměřením na vzdělávání dospělých na Univerzitě Palackého v Olomouci a podnikovou ekonomiku na VVŠ PV ve Vyškově.

Během své praxe působila převážně jako manažerka obchodu a vedoucí obchodního týmu.  

Od roku 2000 se aktivně věnuje lektorské činnosti a poradenství v oblasti manažerských, obchodních a komunikačních dovedností. Má také bohaté zkušenosti s koučováním a vedením outdoorových tréninků. 

Při vedení seminářů preferuje partnerský přístup a aktivní metody práce s důrazem na trénink a praktické využití získaných znalostí a dovedností. Je zastáncem zážitkového učení – „škola hrou“.

Zobrazit kurzy

Tisk