Komunikace je velkou součástí našeho života a dost významně se podílí na naší kvalitě života, protože ovlivňuje naše vztahy a interakci s druhými, ať již jde o vztahy osobní nebo pracovní.
Každé jednání je jiné, vždy v jednání však uplatňujeme určité vzorce, které vedou k úspěšnému zakončení. Cílem workshopu je objasnit a uvědomit si vzorce jednání, které vedou k úspěšnému jednávání v každodenním životě, zejména s problematickým klientem. Zároveň tyto vzorce jednání naroubovat na naše osobní nastavení. Kurz je veden tak, aby co nejjednodušším způsobem posluchačům kurzu ukázal cestu a návod, jak lépe a účinněji ve svých každodenních interakcích jednat, zejména v těch, které jsou složitější a také to nacvičit. Budeme probírat, kdo je problematický klient, jak jej poznáme, proč to tak je, co je za tím a hlavně - co s tím. A ještě se u toho i nasmějeme.
Brno, Vzdělávací centrum TSM, Rašínova 103/2, 3. patro
Od Hlavního nádraží ČD v Brně lze použít tramvaj č. 9 (směr Lesná, Čertova rokle). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD).
Vstup do vzdělávacího centra TSM je přímo u tramvajové zastávky. Školící prostory se nachází ve 3. patře (lze použít výtah). Do školících prostor je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International, ve Velkém Špalíčku, v parkovacích garážích u Janáčkova divadla (JD parking), odtud cca 10 - 15 minut pěšky do učeben.
