Program semináře: Co je asertivita Rozdíl mezi agresivním, pasivním a asertivním chováním Charakteristika jednotlivých druhů chování Asertivní desatero Techniky asertivity -...
Cíl kurzu: Osvojit si stěžejní prvky efektivní komunikace Analyzovat roli mistra - vedoucího Rozvinout schopnost vést podřízené ke kvalitním výsledkům Naučit se účinně motivovat ...
Program semináře: Co je asertivita Rozdíl mezi agresivním, pasivním a asertivním chováním Charakteristika jednotlivých druhů chování Asertivní desatero Techniky asertivity -...
Určeno pro: Kurz je určen telefonním operátorům call center, pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vzt...
Cíl kurzu: Osvojit si stěžejní prvky efektivní komunikace Analyzovat roli mistra- vedoucího Rozvinout schopnost vést podřízené ke kvalitním výsledkům Naučit se účinně motivovat a...
Určeno: Začínajícím i zkušeným obchodním zástupcům a prodejcům, obchodním manažerům, kteří si chtějí ověřit správnost svých postupů a najít další možnosti ke zlepšení, a všem, kteří přicházejí do oso...
Cíle školení: Zdokonalit principy profesionálního prodeje, osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, efektivně prezentovat své zboží nebo...
Častým problémem hodnotících pohovorů je, že jsou formální, soustřeďují se na vyplnění předepsaného formuláře a často zaměstnance více rozladí, než motivují k vyšším výkonům. Mnoho manažerů, kteří děl...