Častým problémem hodnotících pohovorů je, že jsou formální, soustřeďují se na vyplnění předepsaného formuláře a často zaměstnance více rozladí, než motivují k vyšším výkonům. Mnoho manažerů, kteří dělají hodnotící pohovory jsou skvělými odborníky ve svém oboru, ale měli málo příležitostí si vyzkoušet, jak takový hodnotící pohovor udělat správně.
Určeno pro:
Vedoucí pracovníky, manažery, team leadery a pro všechny, kteří mají zájem se zlepšit v hodnocení a motivaci svých podřízených.
Cíle školení:
- Osvojit si principy vedení hodnotícího pohovoru
- Poskytnout účastníkům informace o smyslu a přínosech systému hodnocení zaměstnanců.
- Vysvětlit, co a jak hodnotit, co a jak připravit.
- Uvědomit si důležitost hodnocení a efektivního předání hodnocenému
- Umět uplatnit strategie pozitivního řízení a motivace.
- Seznámit s moderními, aktuálně používanými modely hodnocení.
Obsah semináře:
- Co rozhoduje o úspěchu při rozhovorech manažera s podřízenými?
- Chvála a kritika
- Pochvala jako nástroj motivace
- Pozitivní zpětná vazba
- Deset obtížných typů pro vytýkací rozhovory
- Předpoklady úspěchu při vedení rozhovorů s podřízenými.
- Hodnotící pohovor jako nástroj vedení
- Struktura hodnotícího rozhovoru
- Příprava a správné vedení hodnotícího pohovoru.
- Význam hodnotících rozhovorů a jejich zvláštnosti.
- Na co musíme dbát při hodnocení spolupracovníků
- Stěžejní předpoklady úspěchu při vedení hodnotících rozhovorů
- Význam a motivace hodnocení
- Zásady pro organizaci a vedení hodnotících rozhovorů
- Umíte motivovat sám sebe?
- Něco pro inspiraci - konkrétní příklady hodnotících dotazníků v odlišných firmách (soukromá, státní, neziskovka apod.)
- Diskuse, dotazy
Mgr. Klára Kadétová, Ph.D. působí jako dlouholetá lektorka seminářů zaměřených na soft skills, přičemž se specializuje na manažerské, obchodní a komunikační dovednosti, ve kterých má i bohaté praktické zkušenosti. Školení se snaží vést především prakticky, využívá celou řadu interaktivních a zábavných metod. Jedná se o různé hry, energetická cvičení, příkladové studie s postupným poutavým odhalováním správných principů aj. Lektorské činnosti se věnuje od roku 1997, ať už v rámci otevřených seminářů pro veřejnost nebo v rámci firemních školení vytvořených zákazníkům přímo na míru.
Brno, Vzdělávací centrum TSM, Rašínova 103/2, 3. patro
Od Hlavního nádraží ČD v Brně lze použít tramvaj č. 9 (směr Lesná, Čertova rokle). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD).
Vstup do vzdělávacího centra TSM je přímo u tramvajové zastávky. Školící prostory se nachází ve 3. patře (lze použít výtah). Do školících prostor je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International, ve Velkém Špalíčku, v parkovacích garážích u Janáčkova divadla (JD parking), odtud cca 10 - 15 minut pěšky do učeben.

