Děkujeme za Vaši přízeň.
To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryAktualityČasopis Ad remKontaktyWEBINÁŘE (on-line kurzy) 736 216 375, 517 333 699 prihlasky@tsmvyskov.cz

Osobností typologie v praxi aneb jak úspěšně komunikovat s různými typy klientů

Termín Místo Cena (vč. DPH)
17.10.2024 09:00 - 15:00

PRAHA 1, K-CENTRUM, Senovážné nám. 23, učebna

PRAHA PRAHA 1, K-CENTRUM, Senovážné nám. 23, učebna
2 500 Kč(coffee break, oběd, písemný materiál) (vč. DPH) Přihlásit se
22.10.2024 09:00 - 15:00

PRAHA 1, K-CENTRUM, Senovážné nám. 23, učebna

PRAHA PRAHA 1, K-CENTRUM, Senovážné nám. 23, učebna
2 500 Kč(coffee break, oběd, písemný materiál) (vč. DPH) Přihlásit se
13.11.2024 09:00 - 15:00

BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD v Brně: lze použít tramvaj č. 4 (směr Úvoz) nebo č. 9 (směr Lesná, Čertova rokle). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD). Vzdělávací centrum TSM se nachází nad občerstvením McDonald´s  v 1. patře a vchod je z boku budovy, z ulice Zámečnická 2. Do učeben je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International nebo ve Velkém Špalíčku (vyznačeno v mapě).

BRNO BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)
2 500 Kč(coffee break, oběd, písemný materiál) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

Představte si tým složený z osobností s diametrálně odlišnými přístupy, které musí spolupracovat na dosažení společných cílů. Teoreticky by to mělo být ideální, ale ve skutečnosti často přináší výzvy.
Přijďte na kurz poznat sám sebe a druhé, abyste mohli plně využít potenciálu diverzity ve svém pracovním prostředí.
Cíle školení:
  • Budete snáze odhadovat tendence druhých a přizpůsobovat jim komunikaci.
  • Nabydete praktické a použitelné informace o tom, jak jednat s jednotlivými typy lidí.
  • Získáte osvědčené nástroje pro úspěšnou obchodní spolupráci s klienty různých osobností.
  • Zjistíte, jaký typ osobnosti jste vy sami
  • Naučíte se rozvíjet své dominantní preference a posilovat ty méně výrazné.

Kurz je určen pro:

  • Profesionály působící ve velmi rozličných týmech
  • Vedoucí pracovníky, kteří řídí týmy s odlišnými osobnostmi.
  • Obchodníky pracující s celou škálou rozmanitých typů klientů
  • Manažery, kteří spolupracují s typologicky různorodými lidmi.
  • Každého, kdo má zájem o psychologii komunikace.

Obsah školení:

  • Klasické vymezení temperamentových typů
  • Faktory ovlivňující osobnost
  • Temperament
  • Schopnosti
  • Rysy osobnosti
  • Klasické vymezení temperamentových typů
  • Další typologie osobnosti
  • Osobnostní test – k jakému typu osobnosti patřím já?
  • Zákaznická typologie
  • Jak se liší zákazníci a čím jej nejvíce ovlivníte
  • Rozdělení klientů podle způsobu nákupu
  • Komunikační typy
  • Strategie jednání s různorodými typy klientů
  • Zákazník odmítavý, stále nemající čas, expresivní, řídící
  • Jaký je Váš typický zákazník (kolega)? – skupinové praktické cvičení
  • Praktický trénink – simulace situací z praxe, různé tipy osobností
  • Shrnutí, závěr
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D.

Mgr. Klára Kadétová, Ph.D. působí jako dlouholetá lektorka seminářů zaměřených na soft skills, přičemž se specializuje na manažerské, obchodní a komunikační dovednosti, ve kterých má i bohaté praktické zkušenosti. Školení se snaží vést především prakticky, využívá celou řadu interaktivních a zábavných metod. Jedná se o různé hry, energetická cvičení, příkladové studie s postupným poutavým odhalováním správných principů aj. Lektorské činnosti se věnuje od roku 1997, ať už v rámci otevřených seminářů pro veřejnost nebo v rámci firemních školení vytvořených zákazníkům přímo na míru.

Zobrazit kurzy

Tisk