Po dobu letních prázdnin je provozní doba od 8 do 14 hodin. Přejeme příjemné a pohodové léto a děkujeme za Vaši přízeň.
To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryAktualityČasopis Ad remKontaktyWEBINÁŘE (on-line kurzy) 736 216 375, 517 333 699 prihlasky@tsmvyskov.cz

Jak na problémové zaměstnance? - online kurz

Termín Místo Cena (vč. DPH)
18.9.2025 09:00 - 12:30

online kurz

WEBINÁŘE online kurz
2 700 Kč(e-osvědčení, materiál k semináři) (vč. DPH) Přihlásit se
3.11.2025 09:00 - 12:30

on-line kurzy

WEBINÁŘE on-line kurzy
2 700 Kč(e-osvědčení, materiál k semináři) (vč. DPH) Přihlásit se
12.11.2025 09:30 - 13:00

on-line kurzy

WEBINÁŘE on-line kurzy
2 700 Kč(e-osvědčení, materiál k semináři) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

Nejeden zaměstnavatel či personalista řeší v praxi problémy související s problémovými zaměstnanci. Cílem semináře je seznámit zaměstnance na pozici personalistů (HR) s možnostmi, jak s takovým zaměstnancem jednat a jaké možnosti zákoník práce nabízí. Rovněž se v semináři dozvíte, jaké jsou nejčastější chyby při jednání s takovým zaměstnancem a čeho se vyvarovat. Důraz je kladen na možnosti skončení pracovního poměru s takovým zaměstnancem.
 
Cílem školení je seznámit zaměstnavatele, vedoucí zaměstnance, manažery HR a mistry s nástroji zákoníku práce, jak v souladu se zákonem zacházet s problémovými zaměstnanci.

Jak na problémové zaměstnance:
  1. „Áčko“ zaměstnance – aneb co zaměstnavatel může v případě neomluvené absence
  2. Pozdní příchody – jak je „trestat“?
  3. Kontrola alkoholu na pracovišti a odmítnutí dechové zkoušky
  4. Účelové vytváření přesčasů
  5. Náhrada škody způsobené zaměstnancem
  6. Mlčenlivost zaměstnanců a ukládání smluvních pokut
  7. Evidence příchodů a odchodů
  8. Krádeže na pracovišti
  9. Možnosti rozvázání pracovního poměru
    • vytýkací dopisy a jejich četnost
    • porušování pracovní kázně vs. neuspokojivé pracovní výsledky
    • možnost okamžitého zrušení pracovního poměru
    • odmítnutí převzetí výpovědi či výtky a následky s tím spojené
    • dohoda o rozvázání pracovního poměru – kdy ji zvolit a na co si dát pozor
  10. Ztráta a poškození pracovních oděvů a pomůcek
  11. Kontrola nemocného zaměstnance v době DPN
  12. Účelové návštěvy lékaře v pracovní době
  13. Diskuze
Lektoři si vyhrazují právo přednášet každý samostatně.


UPOZORNĚNÍ:
Přístupové údaje budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca 2 dny před školením.

JUDr. Irena VALÍČKOVÁ, MBA a JUDr. Adam VALÍČEK, MBA

JUDr. Irena Valíčková, MBA a JUDr. Adam Valíček, MBA

Vedoucí partneři advokátní kanceláře Valíček & Valíčková, advokátní kancelář, s.r.o., která se řadí mezi větší advokátní kanceláře České republiky a jež získala ocenění Právnická firma roku 2019 a roku 2022 – velmi doporučovaná kancelář v oblasti pracovního práva, dále byla tato advokátní kancelář zařazena mezi TOP advokátní kanceláře v ČR týdeníkem EURO a mezi Významné advokátní kanceláře ČR společností Epravo.cz. Lektoři jsou autoři pracovněprávních vzorů pro právní systém ASPI od společnosti Wolters Kluwer, a.s., členové Rady Expertů Unie personalistů a členové Kolegia expertů AKV Praha. Jsou autoři mnoha článků a publikací. Tým kanceláře tvoří více než 20 odborníků. Kancelář má bohaté zkušenosti se zastupováním u soudních jednání, inspektorátů práce a dalších orgánů. Během školení si lektoři zakládají na osobním přístupu ke každému klientovi.

Zobrazit kurzy

Tisk