Po dobu letních prázdnin - zkrácená provozní doba - od 8 do 14 hodin. Děkujeme za Vaši přízeň a přejeme krásné léto :)
To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryO násAktualityČasopis Ad remKontaktyWEBINÁŘE (on-line kurzy) 736 216 375, 517 333 699 prihlasky@tsmvyskov.cz

Pokladna v roce 2022 - online kurz

Termín Místo Cena (vč. DPH)
20.10.2022 09:15 - 14:15

online kurz

WEBINÁŘE online kurz
1 890 Kč(e-osvědčení, materiál k semináři) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

Program webináře:
  • Platná legislativa.
  • Vymezení pojmů: pokladna, druhy pokladních dokladů, jejich číslování, okamžik vystavení dokladů, povinné náležitosti pokladních dokladů, vazba na oběh účetních dokladů, vazba na směrnice určující hmotnou zodpovědnost, oprávnění podepisovat doklady, podpisové vzory, formální a věcná kontrola pokladních dokladů, oprava pokladních dokladů.
  • Omezení plateb v hotovosti.
  • Ceniny: šeky, známky, kolky, stravenky, šeky jako platební prostředky. Inventarizace, limity hotovosti, bezpečnostní předpisy, dohoda o hmotné odpovědnosti.
  • Valutové pokladny, pokladna a cizí měny – zásady účtování, účtování záloh na zahraniční služební cesty, vyúčtování služebních cest, použití směnných kurzů cizích měn, účtování kurzových rozdílů.
  • Pokladní doklady z hlediska zákona o DPH a z hlediska zákona o účetnictví, způsob vystavování pokladních dokladů a nezbytné náležitosti dokladů, běžné a zjednodušení daňové doklady, opravné doklady a úpravy v prokázání okamžiku, kdy je doklad dán do dispozice příjemci, údaje pro potřeby účetní jednotky,
  • Inventarizace pokladny, zjištěné rozdíly, odpovědnost za škodu, falešné bankovky, nejčastější chyby zjišťované při vedení pokladen. Chybějící hotovost a ceniny – právní řešení, účtování.
  • Pokladní kniha - ruční vedení pokladního deníku, vedení na PC, obraty, zůstatky, protokolární předávání.
  • Účtování pokladních dokladů – příjmových, výdajových. Podklady – paragony, cestovní příkazy …, zaúčtování dokladů hrazených z provozních záloh poskytnutých zaměstnanci.
  • Provozní zálohy – vnitřní pravidla, zákonné omezení pro p.o. zřízené státem.
  • Vazba pokladny na účetnictví, mzdovou agendu, vnitřní kontrolní systém - kumulace funkcí.
  • Náležitosti dokladů podle dalších předpisů: zákona o ochraně spotřebitele, živnostenského zákona, NOZ.
  • Obsah směrnice pro činnost pokladny: organizační struktura účetní jednotky, druhy pokladních dokladů, oběh účetních dokladů, podpisové vzory. 
  • Diskuse, dotazy.

UPOZORNĚNÍ:
Přístupové údaje ke školení budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca dva dny před školením.
Ing. Hana JURÁŇOVÁ

Ing. Hana Juráňová působí již 20 let jako daňová poradkyně a auditorka. Mimo jiné se dlouhodobě zabývá legislativou platnou pro hospodaření organizací v rámci veřejné správy. Provádí kontrolní činnost, podílí se na přezkumech hospodaření a auditech účetních závěrek, poskytuje konzultační služby. Od roku 2005 se věnuje i přednáškové činnosti.

Zobrazit kurzy

Tisk