Po dobu letních prázdnin je provozní doba od 8 do 14 hodin. Přejeme příjemné a pohodové léto a děkujeme za Vaši přízeň.
To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryAktualityČasopis Ad remKontaktyWEBINÁŘE (on-line kurzy) 736 216 375, 517 333 699 prihlasky@tsmvyskov.cz

Základy začínajícího personalisty a novelizace 2025 - online kurz

Termín Místo Cena (vč. DPH)
25.9.2025 09:30 - 13:30

online kurz

WEBINÁŘE online kurz
2 700 Kč(e-osvědčení, materiál k semináři) (vč. DPH) Přihlásit se
6.10.2025 09:00 - 13:00

online kurz

WEBINÁŘE online kurz
2 700 Kč(e-osvědčení, materiál k semináři) (vč. DPH) Přihlásit se
10.12.2025 09:00 - 13:00

on-line kurzy

WEBINÁŘE on-line kurzy
2 700 Kč(e-osvědčení, materiál k semináři) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

Seminář je určen pro začínající personalisty, kteří nastupují na svou novou pracovní pozici HR. 

Cílem semináře je blíže účastníky seznámit se základy, které by měl každý zaměstnanec personálního oddělení ovládat a osvojit si základní praktické dovednosti.

Lektoři kladou důraz na individuální přístup, kdy je možné v průběhu celého školení pokládat dotazy.

Osnova:
  1. Nábor zaměstnanců
    • Pochopení základních rozdílů mezi pracovní smlouvou a DPP / DPČ a správné zvolení smlouvy / dohody
    • Rozdíl mezi zaměstnancem a OSVČ
  2. Změna v pracovní smlouvě aneb jak na dodatky a číslování
  3. Osobní spis zaměstnance
  4. Povinnost jeho vedení
  5. Sdělování údajů třetím osobám -  bankám, exekutorům
  6. Jak správně rozvázat pracovní poměr a na co si dát pozor
  7. Rozdíl mezi jednotlivým způsoby rozvázání pracovního poměru
  8. Rozdíl mezi výpovědí a okamžitým zrušením
  9. Výhody dohody a na co si dát pozor
  10. Ukončení pracovního poměru se zaměstnancem
  11. Mzdový výměr a jeho správné pojmenování
  12. Výhody a nevýhody mzdového výměru oproti mzdě v pracovní smlouvě
  13. Benefity a jak na ně – kde je upravit
  14. Vznik nároku na dovolenou
  15. Jak na žádosti zaměstnanců o její čerpání
  16. Určení dovolení zaměstnavatelem a zaměstnancem
  17. Převádění dovolené do dalšího roku
  18. Jak a kde upravit mzdu
  19. Jak správně vést docházku zaměstnancům?
  20. Dovolená a její převádění
  21. Krácení a proplácení dovolené
  22. Flexibilní novela zákoníku práce a nejčastější nejasnosti v praxi
    • Zkušební doba – nová výměra a její prodlužování
    • Výpovědní doba – její počítání a délka
    • Doložka mlčenlivost
    • Neomluvená absence a její vliv na zkušební dobu
    • Doručování mzdového výměru….
  23. Diskuse
Lektoři si vyhrazují právo přednášet každý samostatně.


UPOZORNĚNÍ:
Přístupové údaje budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca 2 dny před školením.

JUDr. Irena VALÍČKOVÁ, MBA a JUDr. Adam VALÍČEK, MBA

JUDr. Irena Valíčková, MBA a JUDr. Adam Valíček, MBA

Vedoucí partneři advokátní kanceláře Valíček & Valíčková, advokátní kancelář, s.r.o., která se řadí mezi větší advokátní kanceláře České republiky a jež získala ocenění Právnická firma roku 2019 a roku 2022 – velmi doporučovaná kancelář v oblasti pracovního práva, dále byla tato advokátní kancelář zařazena mezi TOP advokátní kanceláře v ČR týdeníkem EURO a mezi Významné advokátní kanceláře ČR společností Epravo.cz. Lektoři jsou autoři pracovněprávních vzorů pro právní systém ASPI od společnosti Wolters Kluwer, a.s., členové Rady Expertů Unie personalistů a členové Kolegia expertů AKV Praha. Jsou autoři mnoha článků a publikací. Tým kanceláře tvoří více než 20 odborníků. Kancelář má bohaté zkušenosti se zastupováním u soudních jednání, inspektorátů práce a dalších orgánů. Během školení si lektoři zakládají na osobním přístupu ke každému klientovi.

Zobrazit kurzy

Tisk