Děkujeme za Vaši přízeň :)
To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryO násAktualityČasopis Ad remKontaktyWEBINÁŘE (on-line kurzy) 736 216 375, 517 333 699 prihlasky@tsmvyskov.cz

Základy začínajícího personalisty - online kurz

Termín Místo Cena (vč. DPH)
16.2.2023 09:00 - 13:00

on-line kurzy

WEBINÁŘE on-line kurzy
1 890 Kč(e-osvědčení, materiál k semináři) (vč. DPH) Přihlásit se
17.4.2023 09:30 - 13:30

online kurz

WEBINÁŘE online kurz
1 890 Kč(e-osvědčení, materiál k semináři) (vč. DPH) Přihlásit se
8.6.2023 09:00 - 13:00

online kurz

WEBINÁŘE online kurz
1 890 Kč(e-osvědčení, materiál k semináři) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

Seminář je určen pro začínající personalisty, kteří nastupují na svou novou pracovní pozici HR.
Cílem semináře je blíže účastníky seznámit se základy, které by měl každý zaměstnanec personálního oddělení ovládat a osvojit si základní praktické dovednosti.
Lektoři kladou důraz na individuální přístup, kdy je možné v průběhu celého školení pokládat dotazy.
Osnova:

  • Nábor zaměstnanců
    • Jak správně uzavřít pracovní smlouvu – co musí obsahovat, kdo ji podepisuje, kam ji založit?
    • Osobní dotazník zaměstnance
    • Na co se (ne)ptát při pohovoru z pohledu zákoníku práce?
  • Rozdíl mezi pracovní smlouvou, DPP, DPČ a formy „IČO“
    • Pochopení základních rozdílů mezi uvedenými smlouvami a kdy jakou použít.
  • Chci změnit něco v pracovní smlouvě aneb jak na dodatky
  • Osobní spis zaměstnance
    • Jak jej vést, co musí obsahovat?
    • Jak postupovat při žádosti zaměstnance o nahlížení/vydání spisu?
  • Osobní údaje zaměstnanců
    • Jaké údaje potřebuji, když jednám se zaměstnanci?
    • Jak nakládat s těmito údaji?
    • Můžu sdělovat údaje bankám, exekutorům apod.? Aneb správné vyřízení telefonického hovoru
  • Ukončení pracovního poměru se zaměstnancem
    • Jakou zvolit taktiku při předávání výtky/výpovědi
    • Jakou formu ukončení pracovního poměru zvolit? Kdy je výhodná dohoda, kdy výpověď, kdy zrušení ve zkušební době? Kdy dát „padáka na hodinu“? A jak je to s dobou určitou?
  • Mzda zaměstnance
    • Kde ji upravit
    • Jak předávat v praxi mzdové výměry?
  • Benefity a jak na ně – kde je upravit
  • Jak správně vést docházku zaměstnancům?
    • Evidence pracovní doby vs. evidence docházky – je v tom rozdíl?
  • Návštěvy lékaře z pohledu zákoníku práce
  • Dovolená
    • Vznik nároku na dovolenou
    • Jak na žádosti zaměstnanců o její čerpání
    • Určení dovolení zaměstnavatelem a zaměstnancem
    • Převádění dovolené do dalšího roku
    • Krácení a proplácení dovolené
  • Velká novela zákoníku práce 2023
  • Diskuse.
Lektoři si vyhrazují právo zajistit přednášku za účasti pouze jednoho z lektorů.

UPOZORNĚNÍ:
Přístupové údaje budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca 2 dny před školením.
JUDr. Irena VALÍČKOVÁ, MBA a JUDr. Adam VALÍČEK, MBA

JUDr. Irena Valíčková, MBA a JUDr. Adam Valíček, MBA

Vedoucí partneři advokátní kanceláře Valíček & Valíčková, advokátní kancelář, s.r.o., která se řadí mezi větší advokátní kanceláře České republiky a jež získala ocenění Právnická firma roku 2019 a roku 2022 – velmi doporučovaná kancelář v oblasti pracovního práva, dále byla tato advokátní kancelář zařazena mezi TOP advokátní kanceláře v ČR týdeníkem EURO a mezi Významné advokátní kanceláře ČR společností Epravo.cz. Lektoři jsou autoři pracovněprávních vzorů pro právní systém ASPI od společnosti Wolters Kluwer, a.s., členové Rady Expertů Unie personalistů a členové Kolegia expertů AKV Praha. Jsou autoři mnoha článků a publikací. Tým kanceláře tvoří více než 20 odborníků. Kancelář má bohaté zkušenosti se zastupováním u soudních jednání, inspektorátů práce a dalších orgánů. Během školení si lektoři zakládají na osobním přístupu ke každému klientovi.

Zobrazit kurzy

Tisk