Popis kurzu
Zažíváte čas od času nepříjemné/stresové situace v kontaktu se svými kolegy, partnery či spolupracovníky? Zajímá Vás, jak lze těmto situacím předcházet a jak je konstruktivně zvládat, aniž by došlo k narušení vzájemných vztahů?
Na tomto semináři se např. dozvíte, jak a čím budovat zdravé sebevědomí, co (ne)dělat v emočně vypjatých situacích, seznámíte se s jednotlivými asertivními technikami a možnostmi jejich použití a budete mít možnost je trénovat na modelových situacích z praxe.
Seminář je určen všem, kteří se chtějí naučit lépe a konstruktivněji zvládat obtížné/stresové situace v kontaktu s druhými lidmi.
Program semináře:
-
charakteristické znaky „problematických“ situací
-
možnosti prevence a snižování napětí
-
akutní zvládání obtížných/stresových situací s využitím asertivity
-
vhodné postoje k posílení zdravého sebevědomí a sebejistoty
-
vybrané asertivní techniky a možnosti jejich použití
-
řešení modelových situací, trénink, diskuse, zpětná vazba