Program semináře: Co je asertivita Rozdíl mezi agresivním, pasivním a asertivním chováním Charakteristika jednotlivých druhů chování Asertivní desatero Techniky asertivity -...
Rychločtení® je široce pojatý kurz rozvoje osobnosti. Obsahuje soubor technik racionálního čtení, jejichž osvojení umožňuje zvyšovat rychlost čtení, objem zapamatovaného a zlepšovat schopnost pracovat...
Při práci na počítači delší než dvě hodiny pociťuje až 80% lidí tyto zrakové potíže: pálení, řezání, rozostřené vidění, dvojité obrazy, nemožnost zaostřit do dálky, bolest hlavy. Tyto problémy snižují...
Jak je možné, že věříme lhářům i tomu, co se nikdy nestalo? Umí se náš mozek bránit stresu? Nejen na tyto otázky získáte na semináři odpověď. Dozvíte se, jaké jsou druhy stresu a jejich vliv na moze...
Seminář je určen pro každého, kdo se chce zdokonalit v psychologii správného jednání a komunikace s lidmi ať už v běžném životě, či pracovním procesu, nebo v komunikaci s klienty a zákazníky. V semin...
Cíl kurzu: Osvojit si stěžejní prvky efektivní komunikace Analyzovat roli mistra- vedoucího Rozvinout schopnost vést podřízené ke kvalitním výsledkům Naučit se účinně motivovat a...
Obsah vzdělávacího programu: Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika 1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu 2) hodnoty a motivace jako ukazatel kvality profesního živo...
Seminář je určen asistentkám, sekretářkám, které se chtějí zdokonalit v činnostech vztahujících se k výkonu jejich povolání. S lektorem z oblasti psychologie, komunikace a gastronomie se seznámí se z...
Seminář je určen všem, kteří se chtějí o sobě i druhých dozvědět více a naučit se, jak lépe využívat svůj potenciál a možnosti. Nabízí množství impulzů k osobnímu rozvoji. Účastníci se učí poznávat sv...
Cítíte se být ohroženi stresem a vyhořením? Potýkáte se s množstvím úkolů a náročných situací a stále častěji máte pocit, že „takhle už to prostě dál nejde“? Pak je tento kurz určen právě Vám. Ukáže v...
Cíle školení: Zdokonalit principy profesionálního prodeje, osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, efektivně prezentovat své zboží nebo...
Školení je určeno všem, kteří pracují s lidmi, při své práci se setkávají s nejrůznějšími dilematy a problémy, kladou si otázky, co je správné, co je vhodné, jak na různé situace reagovat a jak si při...
1) pracovní skupina jako sociální systém, 3) schopnosti asertivity a jak je získat, Prezentace jednoduchých technik – jejich ukázka a vysvětlení. Vymezení rozdílu sociální terapie a psychoter...