Vážení klienti, dovolujeme si Vás upozornit, že dne 14. 7. 2020 budeme mít z technických důvodů na pobočce VE VYŠKOVĚ zavřeno. Kontaktovat nás můžete na tel. čísle: 736 216 375. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.
To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryO násAktualityČasopis Ad remKontakty 736 216 375, 517 333 699 prázdninový provoz: PO - PÁ : 8:00 - 14:30 hod. prihlasky@tsmvyskov.cz

Jak jednat s klientem s agresivním chováním

Termín Místo Cena (vč. DPH)
15.9.2020 09:30 - 15:30

PRAHA 1, Vzdělávací centrum TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)

Učebny se nachází ve středu Prahy, naproti Hlavního nádraží, 200 m od Václavského náměstí. Ve vzdálenosti několika desítek metrů je stanice metra linky C - Hlavní nádraží a zároveň jedno z pražských železničních nádraží. Do 2 minut chůze jsou dostupné i tramvajové linky. Z Florence metro C (směr Háje), výstup Hlavní nádraží. Z Hlavního nádraží 5 minut chůze.
PRAHA PRAHA 1, Vzdělávací centrum TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
2 100 Kč(coffee break, oběd, písemný materiál) (vč. DPH) Přihlásit se
12.11.2020 09:30 - 15:30

PRAHA 1, Vzdělávací centrum TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)

Učebny se nachází ve středu Prahy, naproti Hlavního nádraží, 200 m od Václavského náměstí. Ve vzdálenosti několika desítek metrů je stanice metra linky C - Hlavní nádraží a zároveň jedno z pražských železničních nádraží. Do 2 minut chůze jsou dostupné i tramvajové linky. Z Florence metro C (směr Háje), výstup Hlavní nádraží. Z Hlavního nádraží 5 minut chůze.
PRAHA PRAHA 1, Vzdělávací centrum TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
2 100 Kč(coffee break, oběd, písemný materiál) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

Choval se k Vám někdo verbálně agresivně? Pravděpodobně je vaše odpověď kladná.
Přemýšlíte, co spouští agresivní chování?
Jak s klientem s agresivním chováním jednat – jak ano, jak ne?
Jak efektivně reagovat na konkrétní situace?
Jak předejít většímu konfliktu?
Co je pro vás v situacích s klientem s agresivním chováním typické?
Jak se vyrovnat s osobně zaměřenou slovní agresí?
Na tyto a další otázky budeme společně hledat odpovědí, na konkrétních situacích si i ukážeme, co je důležité pro zvládání agresivního chování klientů.

Upozornění a certifikáty

  • Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

Bonusy společnosti TSM (prezenční semináře)

  • Na každém kurzu myslíme na Vaši pohodu (dostanete od nás tašku a v ní najdete podklady ke kurzu, psací potřeby a blok, naše propagační materiály a drobnosti)
  • Věrnostní systém (vážíme si počtu Vašich účastí na našich kurzech, slavíme s Vámi Vánoce i výročí vzniku naší společnosti a v průběhu roku pořádáme různé věrnostní akce)
  • Máme vlastní vzdělávací centra v Brně a v Praze a v těchto centrech Vám nabídneme i vynikající neomezené občerstvení (včetně ovoce) a výbornou kávu v libovolném množství.
  • Na každém kurzu automaticky získáváte písemný materiál.
  • U seminářů, kde je v ceně kurzovného zahrnut i oběd - možnost výběru vegetariánského oběda.
  • Jsme na trhu vzdělávání už 30 let.
PhDr. Ivana HONZLOVÁ

Zobrazit kurzy

Tisk