Po dobu letních prázdnin je provozní doba od 8 do 14 hodin. Přejeme příjemné a pohodové léto a děkujeme za Vaši přízeň.
To pravé školení pro Vás
DomůNabídka kurzůŠkolicí prostoryAktualityČasopis Ad remKontaktyWEBINÁŘE (on-line kurzy) 736 216 375, 517 333 699 prihlasky@tsmvyskov.cz

Jak jednat s klientem s agresivním chováním

Termín Místo Cena (vč. DPH)
24.9.2024 09:00 - 13:30

PRAHA 1, K-CENTRUM, Senovážné nám. 23, učebna

PRAHA PRAHA 1, K-CENTRUM, Senovážné nám. 23, učebna
2 500 Kč(coffee break, písemný materiál) (vč. DPH) Přihlásit se
15.10.2024 09:00 - 13:30

BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD v Brně: lze použít tramvaj č. 4 (směr Úvoz) nebo č. 9 (směr Lesná, Čertova rokle). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD). Vzdělávací centrum TSM se nachází nad občerstvením McDonald´s  v 1. patře a vchod je z boku budovy, z ulice Zámečnická 2. Do učeben je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International nebo ve Velkém Špalíčku (vyznačeno v mapě).

BRNO BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)
2 500 Kč(coffee break, písemný materiál) (vč. DPH) Přihlásit se

Popis kurzu

Choval se k Vám někdo verbálně agresivně? Pravděpodobně je vaše odpověď kladná.
Přemýšlíte, co spouští agresivní chování?
Jak s klientem s agresivním chováním jednat – jak ano, jak ne?
Jak efektivně reagovat na konkrétní situace?
Jak předejít většímu konfliktu?
Co je pro vás v situacích s klientem s agresivním chováním typické?
Jak se vyrovnat s osobně zaměřenou slovní agresí?
Na tyto a další otázky budeme společně hledat odpovědí, na konkrétních situacích si i ukážeme, co je důležité pro zvládání agresivního chování klientů.

Upozornění a certifikáty

  • Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.
PhDr. Ivana HONZLOVÁ

Zobrazit kurzy

Tisk