Termín: | 17.6.2024 od 09:00 do 15:00 |
---|---|
Místo: | BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2) |
Cena: | 2 500 Kč (coffee break, oběd, písemný materiál) (vč. DPH) |
Přednáší: | Mgr. Helena MACKOVÁ |
Komunikace je velkou součástí našeho života a dost významně se podílí na naší kvalitě života, protože ovlivňuje naše vztahy a interakci s druhými, ať již jde o vztahy osobní nebo pracovní.
Každé jednání je jiné, vždy v jednání však uplatňujeme určité vzorce, které vedou k úspěšnému zakončení. Cílem workshopu je objasnit a uvědomit si vzorce jednání, které vedou k úspěšnému jednávání v každodenním životě, zejména s problematickým klientem. Zároveň tyto vzorce jednání naroubovat na naše osobní nastavení. Kurz je veden tak, aby co nejjednodušším způsobem posluchačům kurzu ukázal cestu a návod, jak lépe a účinněji ve svých každodenních interakcích jednat, zejména v těch, které jsou složitější a také to nacvičit. Budeme probírat, kdo je problematický klient, jak jej poznáme, proč to tak je, co je za tím a hlavně - co s tím. A ještě se u toho i nasmějeme.