Právě kontrolujeme a odesíláme Vaši objednávku směrem k nám, abychom se jí ihned mohli věnovat. Prosíme o strpení...
Popis kurzu
Představte si tým složený z osobností s diametrálně odlišnými přístupy, které musí spolupracovat na dosažení společných cílů. Teoreticky by to mělo být ideální, ale ve skutečnosti často přináší výzvy. Přijďte na kurz poznat sám sebe a druhé, abyste mohli plně využít potenciálu diverzity ve svém pracovním prostředí.
Cíle školení:
Budete snáze odhadovat tendence druhých a přizpůsobovat jim komunikaci.
Nabydete praktické a použitelné informace o tom, jak jednat s jednotlivými typy lidí.
Získáte osvědčené nástroje pro úspěšnou obchodní spolupráci s klienty různých osobností.
Zjistíte, jaký typ osobnosti jste vy sami
Naučíte se rozvíjet své dominantní preference a posilovat ty méně výrazné.
Kurz je určen pro:
Profesionály působící ve velmi rozličných týmech
Vedoucí pracovníky, kteří řídí týmy s odlišnými osobnostmi.
Obchodníky pracující s celou škálou rozmanitých typů klientů
Manažery, kteří spolupracují s typologicky různorodými lidmi.
Každého, kdo má zájem o psychologii komunikace.
Obsah školení:
Klasické vymezení temperamentových typů
Faktory ovlivňující osobnost
Temperament
Schopnosti
Rysy osobnosti
Klasické vymezení temperamentových typů
Další typologie osobnosti
Osobnostní test – k jakému typu osobnosti patřím já?
Zákaznická typologie
Jak se liší zákazníci a čím jej nejvíce ovlivníte
Rozdělení klientů podle způsobu nákupu
Komunikační typy
Strategie jednání s různorodými typy klientů
Zákazník odmítavý, stále nemající čas, expresivní, řídící
Jaký je Váš typický zákazník (kolega)? – skupinové praktické cvičení
Praktický trénink – simulace situací z praxe, různé tipy osobností
Shrnutí, závěr
ZŮSTAŇTE S NÁMI V KONTAKTU!
BUĎTE INFORMOVÁNI
V tomto vyskakovacím okně se nenaučíte bohužel nic :-)
Ale na našich kurzech se toho naučíte opravdu hodně!