Cíl kurzu: Osvojit si stěžejní prvky efektivní komunikace Analyzovat roli mistra - vedoucího Rozvinout schopnost vést podřízené ke kvalitním výsledkům Naučit se účinně motivovat ...
Další termíny najdete v detailu kurzu.
Jsme připraveni přijmout kritiku? Umíme věcně kritizovat? Uspějme v konfliktu. Účastníci kurzu se seznámí s pojetím konfliktu a jeho zvládáním jako formy krizové komunikační situace. Naučí se tech...
Máte pocit, že už jste vyzkoušeli všechno a přesto se vám nedaří vést úspěšně jednání s klienty, kolegy, nebo vašimi partnery? Zdá se vám, že lidé někdy používají stejný jazyk jako vy, ale hovoří úpl...
Program semináře: Co je asertivita Rozdíl mezi agresivním, pasivním a asertivním chováním Charakteristika jednotlivých druhů chování Asertivní desatero Techniky asertivity -...
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a prosazovat zájmy své, svého týmu, zlepšit své vztahy s d...
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a profesionálního servisu. Pod vedením odborníka na psychologii, komunikaci a gastronomi...