Jsme připraveni přijmout kritiku? Umíme věcně kritizovat? Uspějme v konfliktu. Účastníci kurzu se seznámí s pojetím konfliktu a jeho zvládáním jako formy krizové komunikační situace. Naučí se tech...
Další termíny najdete v detailu kurzu.
Cíl kurzu: Osvojit si stěžejní prvky efektivní komunikace Analyzovat roli mistra - vedoucího Rozvinout schopnost vést podřízené ke kvalitním výsledkům Naučit se účinně motivovat ...
Program semináře: Co je asertivita Rozdíl mezi agresivním, pasivním a asertivním chováním Charakteristika jednotlivých druhů chování Asertivní desatero Techniky asertivity -...
Určeno: Začínajícím i zkušeným obchodním zástupcům a prodejcům, obchodním manažerům, kteří si chtějí ověřit správnost svých postupů a najít další možnosti ke zlepšení, a všem, kteří přicházejí do oso...