Máte pocit, že už jste vyzkoušeli všechno a přesto se vám nedaří vést úspěšně jednání s klienty, kolegy, nebo vašimi partnery? Zdá se vám, že lidé někdy používají stejný jazyk jako vy, ale hovoří úpl...
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s nimi správně komunikovat a motivovat je k ...
Jste nespokojeni se svou současnou životní/pracovní situací a chcete ji změnit? Máte pocit, že jste pod neustálým časovým tlakem? Seminář Vám umožní uvědomit si vlastní možnosti/rezervy a nastartovat...
Komu je kurz určen: Vzdělávací kurz je určen všem, kteří se chtějí lépe a účinněji bránit agresivnímu a manipulativnímu jednání. Přínos kurzu: Účastníci kurzu se seznamují s druhy a styly agrese...
Zpětná vazba není kritika. Je to nástroj růstu, spolupráce a zodpovědnosti. V každodenní práci se nevyhneme situacím, kdy je potřeba říct druhému, co funguje – a co by mohlo fungovat lépe. Jenže jak ...
RÉTORIKA PRO LÍDRY DVOUDENNÍ intenzivní kurz mluveného slova pro manažery a obchodníky Proměňte svůj hlas v nástroj vašeho úspěchu. Stane se z vás řečník, kterého si lidé pamatují a kterému věří. ...
Vaše schopnost jednat s negativními lidmi bude mít větší vliv na Váš celkový úspěch a štěstí než jakákoli jiná dovednost, kterou můžete rozvíjet. Je snadné jednat s pozitivními lidmi, ale skutečná kva...
Efektivně pracovat neznamená dělat víc. Znamená to dělat správné věci. V práci je vždycky víc úkolů než času. Školení je určeno pro všechny, kdo se chtějí naučit zacházet se svým časem i energií ...
Vyjednávání ovlivňuje všechny aspekty našich životů. Vyjednáváme v obchodě, v práci, se svými přáteli, rodinnými příslušníky, sousedy. Přesto většina z nás dělá všechno proto, aby se vyhnula vyjednává...
Vedete menší či větší pracovní kolektiv a chcete, aby Vaši lidé pracovali samostatně, efektivně a nesli odpovědnost za vlastní výkon? Potřebujete čas od času někomu něco vytknout a rádi byste byli při...
PROTOKOL & ETIKETA PRO PROFESIONÁLY Celodenní seminář pro úředníky, manažery a diplomatické pracovníky Ovládněte umění reprezentace a staňte se mistrem protokolu. Jeden den, který z vás udělá expe...
Zažíváte čas od času nepříjemné/stresové situace v kontaktu se svými kolegy, partnery či spolupracovníky? Zajímá Vás, jak lze těmto situacím předcházet a jak je konstruktivně zvládat, aniž by došlo k ...
„Řeč je pramenem nedorozumění, správně vidíme jen srdcem...“ (Antoine de Saint Exupéry) Komu je kurz určen: Kurz je určen všem, kteří chtějí prohlubovat své dovednosti v oblasti empatické komunik...